Helg Ernest: Ser ut som dähäringa spelsystemet "Big ice" har lagts på is för tillfället. I vilket fall som helst så har grapparna stått upp bra i de två senaste matcherna. Nu blire Kulta för Sweden ;)
mike66: Ja, faan va skönt det var med segern i kväll ! Får ju fara tillo svågern för att se VM ) c : Finnmatchen var jag på väg hem, men av artighet stannade jag kvar, vilken j..a tur. ( c :
Helg Ernest: Jomenvisst serru var det en skön seger ikväll. Men segern mot Finnsatan var nog den allra skönaste ändå. Själv satt jag helt allena hemma i min slitna gamla hörnsoffa och kikade på förnedringen. Efter att Finnarna slagit in 5-1-pucken så satt jag helt apatiskt och stirrade in i en halvfull avslagen Lapin Kulta (pyyysscch, handen på hjärtat du vet.) Efter matchen så drack jag givetvis ur burken med den pissljumna ölen i - den smakade himmelskt vill jag lova.
Lapin Kulta - igenkligen för god för att kolsyras.
mike66: Nackdelen för mig är ju att jag alltid måste köra. ) c : Skyndade mig hem för att kunna ta en pilsner, icke ! Pelle Hallin (Signaturen) skulle hämmtas 24. Små flickorna skulle ju "Glo" nere vid medborgarhuset. ( c :
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.