1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590421 inlägg · 6217 ämnen

Hemvändarafton....

« · 177778 Till forumet

Hemvändarafton....
Hej alla glada...

Finns det någon på detta forum som har en aning om intresset kring hemvändaraftonen den 26:e....?

Blir jag ensam där eller....?

Mvh
Kommentera

Sv: Hemvändarafton....
Shadar Logoth: När jag ringde och bokade för ca en vecka sedan så var det 25 stycken som bokat före mig bara den dagen... Hon på restaurangen som jag pratade med, sade att det var många som bokat.

Jag dyker i alla fall upp.
Kommentera

Shadar Logoth: Vänder inte direkt hem, men jag har bokat in stora delar av min födelsedag den 26, i och i närheten av Ishallen.

Vi är sex man som dyker upp med tröjor, flaggor och ett sjusärdeles humör! Efter att de senaste åren suttit och tittat på hockey ska det bli kul att få sjunga på ståpäls, förlåt ståplats, igen.

Väl mött! som de säger på radio.
Kommentera

Det låter mycket bra med så pass bra uppslutning..... :-)
Vi kommer fyra stycken även om två av dem bara är fem och sex år.. ;-)

Får säker anledning att hylla dig med en skål på födelsedagen RoW.

Mvh
Kommentera

Var det ståplats som gällde för er eller sittplats i det härliga erbjudandet för er?
Kommentera

rådbjer: Det var stå. Läs mer på www.timraik.nu vetja.

Tror det kan bli en riktigt trevlig tillställning... Mat, träffa spelare, ledare, se hockey som den bäst upplevs (stående i klack) och dessutom subventionerade ölpriser för sådana son nyttjar den typen av naturmedel.

Hoppas många hemvändare dyker upp också. TIK-08:or, GBG:are, Dalmasar och garanterat någon TIK-Bergslagare lär vi i alla fall räkna bland sådana lyckostar som har Domustrappan bara runt knuten.

Vi syns!
Kommentera

Smokey: Skulle nog tro det!
Blir nog fullt i Ladan o ett ruggigt tryck, ska bli skôj!

Vi synes väl på läktaren, ska verkligen kolla in er o morsa på er om det går!
Kommentera

Hoppas det blir fullsatt på annandan, hörde att sittplats biljetterna tog slut på 30 min.!

Låter gôtt!!
Kommentera

Smokey: Kommer du upp till den 28:e, jag har en hederskuld att betala! (En alldeles egen back med kvalitets öl "Brynäs öl")

Problemet är att jag har arbetsplikt men det skall jag nog jaga bort om du kommer upp!!

ISF så vill jag även träffa Mike66 mm
Kommentera

65 Selander:

Tyvärr så blir det ingen Brynäsresa för min del. Jag westerlind m,fl kommer att sitta bänkad framför 33 tummaren vid Nolbyknölens fot. Vi laddar således även upp för supporterderbyt som går av stapeln den 29:e. westerlind är allt en liten smyg-TIK:are han ;)

Vet också att Smokey kommer att agera "blyfot" i möra så att han ska hinna upp till vår isträning kl 16.30 i A-hallen.
Kommentera

mike66: Hallå, Olle en smygtkikare?
isf så pratar han gott om dig

Han har väl 99% av sina inlägg i MoDo's
supportermatchen vinner väl din vän Moverare
han är ju en Jamt som mig och Olle

Ang matchen så kan jag låna ut lagringsutrymme mm (SUNET)
om någon filmar med en bra DvD kamera.

Har nog mina sympatier kvar i S-vall, med tanke på alla mål man gjorde i Gärdets hall.
Kommentera

65 Selander:
Jo nu när jag tänker efter så är nog bara Nolbyknölens fot ett stopp på vägen för westerlinds fortsatta resa uppöver. Givetvis ska han upp till Ö-vik för att spana in MoDo - Brynäs. Det är väl en utav de få matcher som ni kommer att ha en chans att vinna iaf.

Apropå gamla fjällapor så kommer jag aldrig att vika ner mig, aldrig att jag ger mig frivilligt mot en gammal surjamte från Järpen. Att du gjorde så många mål i kattlådan kommer inte som någon överraskning precis ;)

Apropå filmning utav matchen så lär det bli svårt att lösa tror jag. Men om någon läser detta och har en fin och bra DvD-kamera över i bakfickan så är han givetvis välkommen att komma och filma supportermatchen.
Kommentera

mike66: *ler*
Kommentera

65 Selander: Det är härligt att vara "klyktattare" ;)
Kommentera

Hejsan.

Någon som vet som hade hand om betalningen i èntren presenterade talarna....?

Han hade även en T-skirt med texten "Big red machine".

Djävligt kul och trevlig kille..... :-)

Mvh
Kommentera

Shadar Logoth: Han är närmare än Du tror...
Kommentera

Redax 2: Ohh fan... :-)

Alltid kul att få ett ansikte på signaturerna på nätet.
Mvh
Kommentera

« · 177778