1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

587690 inlägg · 6217 ämnen

HJÄLP!!

« · 155359 · » Till forumet


Sv: HJÄLP!!
Usch det här börjar kännas pinsamt...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
*suckar djupt* Bara det blir bättre till Leksands matchen... in med Fredan nu!!!
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Dags att ta time-out.
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
äh, fan vad pinamt!! skandalöst dåligt, och det här oroar verkligen inför fortsättningen. SKIT!!!!!
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
heidling:
Glömm ej att TIK vänt ett 5-0 underläge förr mot MIF i deras hemmahall.
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
SgtD: jo glömt det! det har fan ingenting med den här matchen och göra. Förresten vilken 5-0 underläge? Timrå har aldrig vänt nåt 5-0 underläge där!
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
SgtD: Önskar er lycka till i elitserien.


Önskelista


1:a Södertälje.
2:a MoDo.
3:a Timrå...................
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
heidling: Inte lika kaxig nu va
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
SgtD:
stod 5-2 den gången till MIF..... inte 5-0
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Det stod väll 5-2 inte 5-0(?)
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Matchen som Timrå vände d.v.s
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
IceMaster:
vände o vände..... 5-5.... förlust på straffar
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
USELT, BEDRÖVLIGT och OACCEPTABELT!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
BlackBay: Det var Peo´s comeback i Malmö, den matchen ni pratar om...
Webbradion är besvikna på Timrå (jaså??), och hade förväntat sig mer. "Timrå är säkert tuffa att möta i ett slutspel, det blir nog mycket fysisk ishockey".

Bra chans för TIK i slutet av andra...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
6-0 i nummerärt underläge(?)!!!
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
gonatt!!!!! nu skiter jag i det här....... 6-0
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
0-6, i power-play. USELT!!!!!!!!
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Smekmånaden är över...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Nu försöker vi glömma denna bedrövliga kväll så fort som möjligt och ser fram mot torsdag då Leksand kommer på besök till Timrå Isstadion.
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Johan J: Och då kommer Ni att vinna, inte snack om saken. Leksand räcker inte till på bortaplan.
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Johan J: Kanske har MAT-Tina Nordström lockat MIF-spelarna på något gott efter matchen. Allt verkar "gå i"....
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Hmm, går ner o kollar på TV nu =/ Vet inte om jag vågar kolla på sporten änns =/ Tur att det inte var på en Torsdag (syftar på Hockeykväll/Challe)=
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Jag lider med er... en sådan förnedring som pågår nu är inte roligt. 5-1 efter en period i Göteborg senast är ett exempel... f-n vad skit jag mådde då. Beklagar sorgen, mot MIF av alla lag dessutom...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Marcus: Ja, något för uppenbarligen tankarna hos spelarna utanför rinken.

Värt att notera är man släppt in två mål på kort tid, två gånger om och dessutom kostat på sig att släppa in femte mål i spel 5 mot 4. Vad ger det för signaler? Försöker man hjälpa MIF i dess prekära tabelläge eller vad?
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Varför har Lill-Kenta mixtrat om i varenda jävla formation?! När t ex Carlsson-Krykov-Nordgren-linen gått så¨jävla bra hittills, vad finns det då för anledning att spräcka den? Öht känns det som att man ändrat omotiverat mycket i laguppställningen...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Va skönt igenkligen. Nu kommer man tillbaks in i de gamla gängorna igen. Ångestfestivalen kan åter starta.

Förrseten så är det än perre kvar så en kann vi vända det här. Äh, själv så tror jag stenhårt på att Timrå ennu har tjangsen att vända det häringa.

Kämpa Timrå. Undrar vad Boorken sa när hans lag ledde med 6-0? Måste ju ha varit ännu jobbigare dä.

Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Fredrik Andersson gör säsongsdebut efter 0-6 i mål, och 13-30 i skott. Kom igen backar och hjälp Freddan nu...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Makarov: Gick ju rätt hyfsat sist med Crippe också, det är knappast det som är problemet!
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Dream Team: Freddan skulle ha gått in redan efter första perioden med facit i hand. Okej, nu får han prova på tempot i en helt betydelselös period vilket kan vara bra inför fortsättningen.
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
SirPimme:
Vad är problemet?
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
suuuuuuuuuucccccccccckkkkkkkkk.... Fjolårsångesten kommer krypande.
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
7-0 alltså
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Makarov: En dålig dag på jobbet möjligen?
Eller att MIF är så pass mycket bättre, man har ju trots allt bara förlorat en enda hemmamatch, den mot HV och då storspelade ändå Liv.
Eller så kanske det helt enkelt är så att verkligheten har kommit i kapp grabbarna,vad vet ja.

Har du någon ytterligare teori eller?
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Skarin: Vad säger du om detta?
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
SirPimme:
Nä, verkligen inte. Egentligen omöjligt att ha när man inte sett matchen. Jag håller dock tummarna så hårt jag bara kan att det bara rör sig om en dålig dag på jobbet...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
SirPimme: Sjögren ställer till det för sig igen. Han borde få böter när han drar på sig utvisningar. Trots att jag håller på Timrå... Förstår inte varför han reagerar så ursinnigt. Vem tjänar på det?
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Johan J:
Vem förlorar på att han drar med sig Peter Andersson ut på ett matchstraff då? Det är väl bara att se som ett sundhetstecken att man inte tar en storförlust utan att bli grinig och förbannad!
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Makarov: Vi får väl hoppas på det, grabbarna har gjort det så jävla bra så här långt så det är klart att det måste komma en reaktion förr ellet senare...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Enligt Selina som är på plats är vi verkligen obra ikväll. Halvdåligt tryck i hallen tydligen, men den kanske är lika bra ljudisolerad som vår lada.
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Makarov: Det är inga unika händelser när Lindström och Sjögren åker på utvisningar efter att domaren blåst i pipan.
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Timrå spelar bättre i boxplay än i fem mot fem, problem med inställningen kanske??
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Jag unnar Malmö denna överlägsna seger. I senaste mötet blev det en skön 5-2 seger för TIK hemma i ladan. Nu får Malmö en mycket välförtjänt revansch på hemmaplan.

Vad kan jag säga??.....Grattis MIF.
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Johan J: Idag förlorar Timrå knappast nånting på det heller...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Gurra: vaddå "unnar malmö denna överlägsna seger" ???!

puhh! Man blir ju inte gladare av att läsa gästboken...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Dream Team: Sista perioden tycks ju bli ett fall framåt iallafall.
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Johan J: Ja det kan ju inte gå sämre iaf...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Johan J:
Vad har det med det som gör att du vill bötfälla honom när han tar med sig en kille ut i omklädningsrummet? Ok, jag kan hålla med dig om att han tar lite väl mycket "tvåor", men att säga att han ska bötfällas för att han tar ett matchstraff när det står 7-0 och matchen är körd - det är löjligt!
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Håller med Makarov att man aldrig ska ta en förlust utan att visa Känslor, men samtidigt håller jag också med Johan J att man kan visa det på ett annat sätt gentemot grabbarna i laget, bättre då att gå ut och smälla på, jobba på hopplösa puckar osv. så att dom andra killarna förstår vad det handlar om. Det här sättet tjänar ingen på allra minst Sjögren själv, om Kenta är lite kylig ställer han över honom nästa match för att markera att såhär gör man bara inte och som sagt, det är inte första gången!
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
"Malmö vinner den här matchen nu", säger dom på webbradion. Åh fan...
Kommentera

Sv: HJÄLP!!
Dream Team: Ironiska grabbar eller :)
Kommentera

« · 155359 · »