Dream Team: Viktigt att vi supportrar inte sviker nu och "Tittar på TV" utan gjör vår plikt och höjer temperaturen i ladan på Torsdag till åtminstone "800 grader" så att olyckskorparna slutar snacka om "Uppgång och fall".......
Shadar Logoth: Eller tro att vi lever i "En perfekt värld", där vi tror att elitserien är ett enda stort "Party". Då kan det snabbt kan gå så illa som att "Nu släckas tusen människoliv" och allt slutar med en enda "Pang Boom Krash".
SirPimme: He he... Jag är faktiskt inte så hemma på gamle Ulf. Trots detta tänkte jag nog gå på konserten den 6:e dec. Detta gör jag GIVETVIS med stor skam och i enorm saknad av konserter med Kung Thåström...:-))
Det var kross, vi hade lekstuga mot er. Nu börjar raset för er!!! Har ni inte mer att komma med, kan ni få det svårt.... Var var erat försvar???? Kung Jussi, Kung Hannula, Kung Hadelöv......
Dream Team: Det är aldrig fel att gå på en Lundell-konsert! Och om Lundell är ett vrak vad i h-e är då Thåström! Snacka inte skit om LANDSFADERN!!! Då blir jag milt sagt upprörd!
Svehla55: Stämmer nog ganska bra det. Något ras får vi dock avvakta och se hur det blir med. Tillfällighet eller trend? Ska bli intressant att se hur Timrå spelar på Torsdag.
El Maco: Inte fan sitter jag och ser såna inlägg i Timrås GB, utan att reagera. Visst, det var utskåpning, kross, vi blev nedmalda till smågrus, men ALDRIG att jag tar sån dynga!!
Dream Team: Nej nu jävlar Lindgren, häckla INTE en Lundellfantast. Trodde jag skulle slippa bli påhoppad för en sådan sak. Har aldrig klagat på Thåström men nu tänker jag slå tillbaks om ni ska hålla på såhär....*Grrrr*
Sirpimme: F-n Ambrosson hur kan du sjunka så här lågt! Har du fått en smäll i huvudet på sistone? Detta luktar torsk alltså lång väg...
Dream Team: Du verkar en aningens snurrig. Tror du på fulla allvar att Redhawks inte kommer tt komma till slutspel, med det spelet dom spelar idag, tycker jag nog att du ska tänka om....Timrå var fan inte bra idag och kommer dom inte skärpa sig, lär du få äta upp orden som du skrev. Ni kan bättre....Men idag var Redhawks sex nummer för stora....tyvärr!!!
ernie eagle: Lugn i bussen nu Magnus, jag har aldrig menat att hoppa på dig, annat än med lite humor. Tar du det verkligen på allvar, eller?
Lundell rockar oxå fett, men i min uppväxt har det varit rätt mycket av Ebba, Imperiet och gamle Thåström. Det är först nu när man passerat de 30, som man gett gamle Uffe chansen.
Svehla55: Har du funderat på det du säger själv: "Timrå var fan inte bra idag...", nej det var dom inte, tror du att ni skulle ha vunnit lika klart om Timrå gjort en toppmatch ikväll. Trots förlusten för TIK, jag tror säkert att det är tillfällig ringrost. Dessutom kanske man är nedtränade för att toppa formen bäst till ett slutspel.
Jag skulle också vara skitnöjd efter an sån här seger, men om du kollar in tabellen i elitserien skulle jag inte vara så värst kaxig och prata om slutspel när ni ligger där ni ligger. Timrå ligger trots dagens förnedring ändå 10 poäng före er i tabellen.
ernie eagle: Min vän! Förstår du inte poängen i det hela?
Då ska jag bara säga en sak. Thåströmfans och Lundellare har aldrig kommit så värst bra överens, både parter har alltid tvistat om vem som är störst, vem som är Sveriges rocker nr 1 och så kommer det alltid att förbli . Ungefär som om det skulle gå att reda ut vilket lag som är Medelpads stolthet. Om man pratar med en Sundsvallare säger han en sak och en Timråbo en annan. På den ena frågan vet vi svaret men på den andra har vi varsin uppfattning!
Dreamteam: Ta med tändaren till konserten i sporthallen. Jag utlovar gungning i hallen till tonerna av "Transropa Express". Gåshudsfaktor 10.
Litet smakprov: På en klippa över havet... ligger ett vackert hotell Det är ljus i alla fönster alla rum är bokade i kväll Långt ute på havet går snabba båtar över Transr-o-o-pa Express Transr-o-o-pa Express På terrassen med en drink i sin hand står en man med sin dotter...
ernie eagle: Märk hur vår skugga är annars ruggigt bra. Kanske får ni göra just det den 21 och 30/11.
Synd att Du ska va president var Den Onämnbares spelarlåt ett tag. Jag kan inte höra den mer utan att må illa. Var e vargen är perfekt uppladdning inför en match mot FBK.
Knylan: Det låter inte som någon dum idé!!! Tänk en polkagrisrandig stripes eller banderoll med texten: ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Tjusigt värre =).
Men nu drar jag mig tillbaka. Strömavbrott hägrar i huset från 10-15 idag. Dom skall visst sätta in något reservagregat i centralgaraget och förser därmed ossmed total mörker! Får väl knata ut på byn och hitta på någonting! Trist, trist, jättetrist =(.
Svehla55:Roligt att se att du blir så glad över segern igår att du måste dela med dej av din glädje till oss!Kan lova dej att TIK har mer att komma med än vad som visades igår...vi var ju totalt under isen! Det förstår du väl själv att det var en kollektiv kollaps du bevittnade? För i normala fall förlorar vi inte med såna här siffror mot ett MIF som inte heller visar upp något spel av klass. För du tyckte väl egentligen inte att MIF var bra hoppas jag?
Shadar Logoth: Kan inte hålla med din kompis om att Kimmo var bäste man i TIK igår.Men det är klart...din vän kanske håller på MIF?;) Om man nu överhuvudtaget ens ska försöka sej på att utnämna EN spelare som åtminstonde försökte göra något åt eländet,så får H.Eriksson min röst.Han var nog en av få spelare som var riktigt svettig efter matchen.
Selina: Efter att läst inläggen från de som bevittnade den såkallade matchen, så kan man nog konstatera att det blir inte kul för Leksand, då de troligen kommer möta ett tik med både vänster och höger skridskor utan skydd, och bytt ut Östrigenet mot grymt testosteron,,,,så ska Knäckebrödsfabrikanterna klara det misstänker jag att det fullkorns knäcket med vete blir utbytt mot Järnhandlarens knäcke med grymm taggtråd,,,,
För på Torsdag kommer TIK ställa upp likt frustrerade fullblods hingstar och äta allt som kommer i deras närhet, sargerna kommer ses som blockepinnar och dessutom hört att Posa serenius kontyacktas för att bättra på kurvtagnings tekniken och alla skridskor blivit chipp trimmade, och korven kommer vara extra kall och extra lite glägg på,,
Makarov: Inte helt oväntat blir Sjögren tvungen att stå över matchen mot Leksand. Kenta slipper ta ut honom i laget då han är avstängd efter uppgörelsen i tredje akten mot Malmö.
Ser att Eldebrink-Johansson vaskat om rejält i femmorna igen...
Johan J: Att han blir avstängd för kuddkriget i Malmö är obegripligt. Det är befängt att förbundet stänger av för minsta lilla gruff medan spelare tillåts att använda klubban likt ett vapen, utan att det leder till några repesalier!
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·