1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

587618 inlägg · 6217 ämnen

HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand

« · 1880126 · » Till forumet


Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Sputnik: Jepp, Gallo finns med i line-upen👍
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Gewe: frågan som lyder, får vi se överste-gris Gallo på isen ikväll?
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
nectis: tror de flesta som köper på plats köper ståplats
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Stockholmare som vill se matchen med fränder på lokal - samling på Olearys Liljeholmen. Vi tränger ut Champions Leaguetittarna tycker jag.
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Woody: Ikväll blir det ingen walk in the park, ingen enkel resa. Aldrig att Leksand åker upp hit och lallar i 60 minuter. Dom är nog grymt motiverade och taggade att stjäla åtminstone en match här uppe.

Noggrannhet, ödmjukhet och stenhårt jobb är vad som krävs - från samtliga i den rödvita dressen. Då skulle det möjligtvis kunna gå vägen. Men jag tror att vi får se Leksands bästa match mot Timrå på hela säsongen ikväll.
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Nån som har länk till matchen ikv? Har inte möjlighet o gå då jag jobbar över.
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Se upp nu Timrå domarna höjer nivån eftersom vill inte avgöra nåt såg på 8 delarna igår såg 3 utvisningar som jag ser som minst 5min. Men domarna blundar och disciplin nämnden lika så kanske skulle ringa min instruktör som nu sitter på högsta posten inte postnord dock..
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
koskinen: Är man dum i huvudet om man missar halva matchen på grund av innebandy? Är man ännu dummare om man tror att det faktiskt hjälper Timrå att man missar halva matchen. Inga medel är för dyra i kväll. Ända in i kaklet!
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
hellge: Bra gjort Helge! Det är aldrig försent att inse..........
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Det är inget fel på ramsorna , däremot kör man dom för länge . 7-8 minuter in på perioden innan man byter
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
koskinen: Påminner om några klassiska "det-var-nästan-klart-matcher" genom historien. Oerhört länge sedan men för en gammal tikare fortfarande öppna sår.

I denna matchserie har vi gynnsamt läge JA, men är det klart? NEJ

1978. Leder mot Björklöven med 8-1 med en period kvar. Måste vinna med 5 för att stanna i Elitserien. Slutresultat 8-4.
1979. Avgörande match hemma i elitseriekvalet mot SSK. Ledning 5-1 slutar med förlust 6-7.

Fast på den tiden hade vi inte detta fantastiskt målmedvetna lag utan ett humörs och medgångsbetonat lag som kunde drabbas av enorma "franska nerver"
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Nu är det dags att åka ut till Sörberge och dra en pizza innan man rullar mot NHK Arena!
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
El Maco och ni andra Tikar:

Man har på 50 år aldrig hört mig säga detta. Idag är det världspremiär:

HEJA TIMRÅ!
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
El Maco: Det är jag också rätt säker på. Spelarna i Leksand vill nog täppa igen käften på Timrås dito.
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
koskinen: Tror inte Leksand vill bli bortspelad från SHL av Mora 2 år i rad. Tror Leksand kommer ge allt de har ikväll.
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
El Maco: håller med dig leksand kommer nog köra sten hårt i 60 min
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
El Maco: Drygt 70 sittplatser kvar. Många ströplatser dock. 500 ståplats kvar enligt Timrå på Facebook för en dryg timma sedan.
Kommentera


Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
45 minuter kvar till dörrarna öppnas. Den som inte köpt förköp lär skynda sig. Status prickräknare?
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
koskinen: tror Leksand kommer köra stenhårt från start.
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
SMÅLAND: DETHÄR kan vi bara inte missa... Segern är vår, Leksand kommer troligen inte gå in för 100% ikväll säger min känsla, den eventuella hämnden mot Mora går inte att motstå för Dalmasarna!
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
tjobba: 90 kvar på sitt
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
PezN: Ja det går alldeles för fort. Alla har för bråttom, han som skriker först och dom andra. Ta det lugnt och sakta, vänta några sekunder om det behövs.
T - T.........I - I....... osv
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
OM 5,5 timma är det klart...
LET'S PARDY 👍👍👍😎🍻🎉🍸
Kommentera


Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Skönt med optimismen härinne.

Själv lutar jag åt det andra hållet. Tankarna börjar komma hos grabbarna nu vad de är på väg att eventuellt kunna göra och hos motståndarna finns det egentligen inte så mycket att tveka på. Full gas där.

Mycket folk och nerver. 1-4 tyvärr.

Å andra sidan är jag en skitdålig tippare.
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
tjobba: jag tycker att det går för fort när de inleder med "Ge mig ett T, I, M osv". Det slutar oftast med att de som ska följa den ensamma som skriker, skriker samtidigt som den ensamme och inte efter honom. Men några nya ramsor kommer säkert komma upp när det vankas SHL-kval. Nu hoppas jag att ni får med hela hallen ikv och jag ska stå på jobbet med paddan mitt i synfältet :D
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
DJ Hemp: di röde låter ju för fan som nån halvdanska!!! Dom Röda heter det!!!!!
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
tjobba: Samma melodi men fast istället köra, Leksands IF har slut på gatusten? 🤔
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Halva hemmapubliken: ”Framåt Timrå!”

Andra halvan svarar: ”Heja Di Röde!”

I så fall blåser vi bort masarna från isen.
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
timra_060: den klassiska "tjaaala la la......" brukar dra igång sittplats rätt bra vill jag minnas.....
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
kaofl: ...Tre poäng, vi ska upp igen! Skönt gung i den. Och varför ska man byta ut en bra text?

Beatles låtar har hållt sedan 60-talet;)
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
kaofl: Man behöver inte vara så korrekt jämt 😉
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
timra_060: Tycker oftast ramsorna tappar sin tyngd när de går för snabbt också, dra ner på tempot en aning så hinner folk klämma i ordentligt vilket skapar större tryck. 😀
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Är det bara jag som tycker att vissa ramsor går i lite för högt tempo nuförtiden? Till exempel vid numerärt underläge när "klapp klapp klapp Timrå" körs. Skulle den gå lite långsammare så får man nog med sittplats igen, vilket inte blir fallet då det är svårt att klappa med i så hög takt. En bra klack kan alltid bli bättre :)
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
jå1: Tycker dock den är lite felande då man sjunger att vi ska ta tre poäng... Finns ju inga poäng att spela om i det här läget :P
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Tur vi inte har Corso i laget den här säsongen.
Han hade aldrig pallat skottningen.
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
tjobba:
Tycker " Vi heter Timrå och vi ger aldrig upp"
" Vi heter Timrå och nu så ska vi upp"
Rätt så lika men kanske lite lättare att sjunga/skrika med.....!!!!
TimraIK4Ever...!!!!
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
tjobba: Finns ju en med det budskapet redan :)
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Mickra: 140 kvar nu, lär bli helt fullt på sittplats
Kommentera


Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Förslag på ramsa till klacken för i kväll och resten av säsongen. I stället för "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp" - "Vi är Timrå och vi ska upp igen!".
Vad tror ni andra? :)
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
tjobba: Kanske det går ändå..nu bara drygt 170 sittbiljetter kvar (var 300 tidigare).
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
tjobba: Skulle vara schysst att höra denna på värmningen :)
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
hockeyärnice: Vete tusan om de får sälja 900 biljetter sista timmarna?
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
dr-nix: Är trycket såhär högt tror jag inte Timrå sparar biljetter för att folk ska kunna köpa på plats för då kan dom förlora på det, kan dom sälja alla biljetter innan luckan öppnar så gör dom det, Dom skrev på fb för en timme sedan att det fanns 300 sitt och 600 stå.
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
hockeyärnice: det sparas väl ett visst antal biljetter för köp på plats (dvs. Det går inte att köpa alla biljetter i förhand). Eller funkar det inte så längre kanske?! Menar på att det kan bli biljetter som blir osålda för folk inte har köpt biljett på förhand och tror att det redan är slutsålt så de struntar i att komma. Men vem vet, jag hoppas det blir lapp på luckan ikväll
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Sputnik: jo. Han har snackat Arx i femton år. Det är ett skämt. Streck i diskussionen.
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Sune: Sune hade trots allt rätt angående Lauritzen så man ksnske inte skall dra trollkortet riktigt än....
Kommentera

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
hockeyärnice: För en timme sedan var det 5100 sålda biljetter så det blir förhoppningsvis fullsatt.
Kommentera

« · 1880126 · »