1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588916 inlägg · 6217 ämnen

Hockeykväll hyllar Timrå Ik

« · 157311 Till forumet

Hockeykväll hyllar Timrå Ik
Såg ni på Hockey kväll

Hockykväll hyllar Timrå Ik :)
Kommentera

Sv: Hockeykväll hyllar Timrå Ik
Clark:
Dom har väl i och för sig erkänt TIMRÅ redan tidigare, och sagt att dom säkert kommer att gå till slutspel.
För det är ju det som gäller, eller hur ? Att vinna serien är egentligen fullständigt ointressant.

Själv såg jag matchen på TV. Tyckte att "Crippe" gjorde en mycket STARK insats. Han krigade verkligen och slet. Det var en fröjd att se honom i kväll.
Har jag FEL ???

TIMRÅ IK 4 Ever !!!
Kommentera

hassebasse: Dom tordes väll inte annat ! Med tanke på all DIF dom körde under första halvan. Dessutom måste "Hamstern" som "Käringa" kallar vad han nu heter reportern för han har tydligen väldigt mycket mot Timrå. "Ballongen" som sakta dalar neråt i tabellen. Vilken jävla pajas.
Kommentera

Crippe var bra ikväll men jag vill även ge beröm till Wallenberg som jag tycker blir bättre ock bättre med juh mer istid han får (exakt som jag sade före säsongen startade d.v.s. ge Wallenberg istid och han kommer att bli bra)...
Kommentera

dr-nix: Håller med. Wallenberg var riktigt bra ikväll :)
Han behöver mer istid, han behöver känna tränarens förtroende.
Kommentera

Skarin: jo, han har själv sagt att han trivs bäst med mycket istid vilket jag tvivlar på att han fått i dom andra lagen han spelat i i ES..
Kommentera

« · 157311