Som sagt jag kan inte låta bli att tjata lite... Missa nu inte"Hockeresan" på tv ikväll. Det känns som ett viktigt programsom kan skapa viss debatt gissar jag...
Innehåll: Under två år följer vi ett gäng killar och en tjej somspelar ishockey i Vallentuna. Spelarna är i 15-16 års-åldern ochuttagningen till B-juniorerna väntar. Leken blir plötsligt allvar närkonkurrensen om "spelarmaterial" hårdnar.
LingaN: Det var från TOP GUN filmmusiken! Vet ej vad låten heter, pga, att jag ej kommer ihåg hur den gick nu? annars hade jag kunnat kolla på min mp3-spelare som innehåller bla, TOP GUN-låtarna.
Zäta75: Kan bara hålla med, tycker personligen att Dahlén har för dålig rörelse samt så stannar han upp PP för ofta istället för att låta pucken gå eller för den delen som Wedins första ett direktskott!! Det ska allt för ofta sugas in ... | Läs mer
Som sagt jag kan inte låta bli att tjata lite... Missa nu inte"Hockeresan" på tv ikväll. Det känns som ett viktigt programsom kan skapa viss debatt gissar jag...
Innehåll: Under två år följer vi ett gäng killar och en tjej somspelar ishockey i Vallentuna. Spelarna är i 15-16 års-åldern ochuttagningen till B-juniorerna väntar. Leken blir plötsligt allvar närkonkurrensen om "spelarmaterial" hårdnar.
FORZA TIK..........alltid, alltid...........