1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Hovetresan!

« · 745888 · » Till forumet

Sv: Hovetresan!
El Maco:

SL? Nope...har bara röstat därnere..
Kommentera

Sune: SL = Stockholms Lokaltrafik! Vaddå röstat därnere?
Kommentera

ernie eagle:

Anmält intresse då..
Kommentera

Är det någon som vet vilken sektion som bortalklacken ska stå på i Swebank arena?
Kommentera

COLD MAN: Den lilla avdelade sektionen på ståplats, som i Ticnets platsbokningskarta är lilafärgad.
Kommentera

...eller mörklila kanske det blir.

Kommentera

450 platser har vi tagit fram nu!

Alltså ca 170 platser som ännu inte är bokade .. följ länken
Kommentera

actionleif:
Så jäkla bra :-)
Och med Barvagn och allt,,,gissa om det lär vara fullt där då :-D
Kommentera

actionleif: Bra initiativ! Hoppas det blir fullt tåg.
Kommentera

actionleif:
Glöm inte att ändra i resebarometern där det står fullt...
så ingen tror det är kört.
Kommentera

TIKbiff: tack för tipset

Bara hoppas att alla som röstat på att de skulle anmäla sig verkligen gör det nudå
Kommentera

actionleif: Vad var det resan kostade?
Kommentera

73Sjöbba: 500 kr. Inträdet ingår!
Kommentera

Nu har jag anmält mig och en kompis ska bli riktigt kul har varit på en resa sedan vi gick upp i eliten borta mot Brynäs -00(var med om några resor mellan åren 96-99).
Kommentera

actionleif: Finns det storbild i bistrovagnen så man kan se Sverige-Spanien på vägen hem? =)
Kommentera

Frella: Känns tveksamt va :)
Kommentera

actionleif:

Finns det bastu då? :)
Kommentera

actionleif: Tyckte det stod barnvagn...blev lite konfunderad vad vi skulle med den till.. :)
Kommentera

Ann:Till Willysson efter några stadiga järn! ;)
Kommentera

Fet-Ecke: Aaaa ja naturligtvis....att jag inte tänkte på den du;))
Kommentera

Nu är Radarparet Thelin/ willysson anmäld till hovet:)
Kommentera

willysson: Fan Willy! Ska Monica med? Glöm inte tvätta kostymen efter bara... Är det Kristet som gäller hela vägen ner eller?
Kommentera

Hundra platser kvar, det ser lovande ut. De sista platserna borde kunna ryka den 19:e med lite hjälp av "pratarn".
Kommentera

ståpäls: Jo verkligen! Vi får hoppas på att Kjell redan ordnat så att pratarn säger det flera gånger i högtalarna.

Eller varför inte spela in en reklamvideo och köra (som en kul grej då förståss) på jumbotronen?

Kan tänka mig en reklamvideo där Kjell står och pratar. Haha! :)

Kommentera

Vilken tid avgår tåget från Timrå station?? Eller är det kanske inte klart ännu....har letat o letat o letat o letat....
Kommentera

Supporterklubben:

Hur många platser är det kvar?

Kanske är det en bra idé att trycka upp fler t-shirts (eller andra supporterprylar) och sälja på tåget.

Vill ni ha mer folk med på resorna skulle ni kunna ta fram ett A4-papper med reseinfo. som man (inte ni) bara kan skriva ut och sätta upp på sina arbetsplaster, skolor etc.

Bara några förslag.

Tack för ett bra arbete!
Kommentera

arbetsplatser...
Kommentera

Laken: Bra tips, men i väntan på att det genomförs varför inte skriva ut ett eget infoblad på din arbetsplats?
Kommentera

Laken: Infoblad är ju jätteenkelt att lägga ut på sin egen arbetsplats. Sen kan man ju bidra med eget idiellt arbete genom att lägga på andra ställen och kanske sätta upp på olika anslagstavlor. Det är ju bara att få med priset, kontakt, och avresetid osv.

Hade jag inte varit bosatt i fel distrikt så hade jag nog hjälpt till.

Nu blir det bilen ist för tåget eftersom det troligtvis inte går att hoppa på i Gävle.
Kommentera

Fanzin: Låter knepigt att tåget inte kan ta upp någon i Gävle? Var ju samma visa ifjol med.
Kommentera

Fanzin: "eftersom det troligtvis inte går att hoppa på i Gävle."

Ring och fråga?
Kommentera

Tjobba: Ja jag vet inte, men jag bara antog det sedan i fjol.

JimmyH: Får väl försöka ta reda på det om det om ingen annan vet det. Men det knasiga var ju att någon bad mig åka upp till Hudiksvall eller var det Söderhamn. Tåget får väl inte köra rakt genom stationen i Gävle?
Nåja, måste iväg nu, men om någon hört något om man kan hoppa på i Gävle så är jag tacksam för svar. Annars får jag ta reda på det senare när jag har tid...
Kommentera

Fanzin: "Rakt igenom Gävle C, utan stopp" - menade jag. Jag vet inte kanske yrar nu.
Kommentera

Vi har inte fått någon avgångstid ännu men tåget ska vara i Stockholm runt 12 tiden.

Sen åker vi buss och äter på samma ställe som ifjol
Kommentera

actionleif: Som var vart då?
Kommentera

actionleif: Du har inte koll på om det finns möjlighet att stanna i Gävle. Vad jag nu antar är att tåget bara kan stanna om det finns möjlighet och att inga andra tåg står på perrongen. Vi är iaf 3 pers som gärna ställer in bilen i garaget och åker tåg istället. Ibland är det skönt att lämna körkortet hemma och plocka med bira istället :=)
Kommentera

Fanzin: alla svar angående resan sitter Roger inne på .. 070-3607971 nås han på
Kommentera

Fanzin: Gävlestoppet i fjol var en bra uppvärmare. "Brynäs är bara Micke Lind"

Ambroo: Var inte du med ifjol? Vi käkade i Årsta.
Kommentera

ståpäls: Nepp... Tack för det!
Kommentera

På vilken sektion kommer TIK klacken stå? Tänkte boka lite biljetter, vill ju inte sitta alltför långt ifrån klacken.. ;)
Kommentera

Ribbo: Kolla med Ticnet. Sektion A6-A7 är för bortasupportrar. Ticnet vet vilka platser som är "blockade" i dessa sektioner för alla platser är inte det.
Kommentera

Ribbo: Varför inte kolla det med reseansvarige i suppklubben? Enligt uppgift så har han/de bokat upp över 500 platser.
Kommentera

En snabb fråga bara angående hovetresan. Jag anmälde mig och tre personer till nu. Betalningen sker ju vid hemmapremiären den 19:e, min fråga blir således vart sker betalningen?
Kommentera

Kerstin_k:
Skulle gissa på att det går bra att betala i "supporterkiosken" i gamla entrén.
Kommentera

Alla ni som anmält er till resan - Missa inte betalningen!

Info om detta finns på tikare.se som ni kan se längst upp på nyheter här på HS
Kommentera

TIKbiff: ...och endast 44 till Hovet.
Kommentera

ståpäls: Och jag som bara har en(1) enkelbiljett med Syrien Arab Air till Damaskus=(
Kommentera

Kom igen nu ni som är anmälda men inte har betalat!!

58 platser som är obetalda - både ni och VI vet vilka ni är .

Så en betalning alternativt avbokning om ni av någon anledning inte kan åka är ju att föredra då detta underlättar vårat arbete avsevärt
Kommentera

actionleif: Jag har betalt.
Kommentera

actionleif: Hata .hata animal garden.
Kommentera

« · 745888 · »