1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Hovetresan!

« · 747995 · » Till forumet

Sv: Hovetresan!
Fanzin: Gävlestoppet i fjol var en bra uppvärmare. "Brynäs är bara Micke Lind"

Ambroo: Var inte du med ifjol? Vi käkade i Årsta.
Kommentera

ståpäls: Nepp... Tack för det!
Kommentera

På vilken sektion kommer TIK klacken stå? Tänkte boka lite biljetter, vill ju inte sitta alltför långt ifrån klacken.. ;)
Kommentera

Ribbo: Kolla med Ticnet. Sektion A6-A7 är för bortasupportrar. Ticnet vet vilka platser som är "blockade" i dessa sektioner för alla platser är inte det.
Kommentera

Ribbo: Varför inte kolla det med reseansvarige i suppklubben? Enligt uppgift så har han/de bokat upp över 500 platser.
Kommentera

En snabb fråga bara angående hovetresan. Jag anmälde mig och tre personer till nu. Betalningen sker ju vid hemmapremiären den 19:e, min fråga blir således vart sker betalningen?
Kommentera

Kerstin_k:
Skulle gissa på att det går bra att betala i "supporterkiosken" i gamla entrén.
Kommentera

Alla ni som anmält er till resan - Missa inte betalningen!

Info om detta finns på tikare.se som ni kan se längst upp på nyheter här på HS
Kommentera

TIKbiff: ...och endast 44 till Hovet.
Kommentera

ståpäls: Och jag som bara har en(1) enkelbiljett med Syrien Arab Air till Damaskus=(
Kommentera

Kom igen nu ni som är anmälda men inte har betalat!!

58 platser som är obetalda - både ni och VI vet vilka ni är .

Så en betalning alternativt avbokning om ni av någon anledning inte kan åka är ju att föredra då detta underlättar vårat arbete avsevärt
Kommentera

actionleif: Jag har betalt.
Kommentera

actionleif: Hata .hata animal garden.
Kommentera

Ser att följande står i info på tikare.se:

"Får vi inte in betalningarna innan 25/9 så kommer vi bli tvungna att återkalla vagnar.."

"i n n a n" alltså, är det kört för oss som inte betalat om vi betalar i morgon? :P
Kommentera

Strindlund: Okej, ser att det står SENAST 25/9 på ett annat ställe. Ursäkta klottret.
Kommentera

Strindlund: Man har tid på sig att betala t o m den 25:e ska det väl vara?
Kommentera

Ambroo: För mig som är blond inuti, betyder "t o m" att det är okej att betala hela dagen den 25:e? (Jag skyller allt på Red-line..)
Kommentera

Strindlund: Du är förlåten... Hela dagen är rätt tolkat!
Kommentera

Ambroo: Underbart. Då ses vi !
Kommentera

Strindlund: Den 25/9 (imorgon alltså...) eller 7/10 (på tåget...)?
Kommentera

Ambroo: När du vill, vart du vill. Skämt å sido, den 7/10 tänkte jag närmast. Finns ingen "Ändra inlägg"-funktion här, och ville inte spamma sönder totalt.
Kommentera

Strindlund: Jag driver, men på tåget passar bra...helst mellan vagnarna.
Kommentera

Ambroo: Mellan vagnarna får det bli!
Kommentera

Strindlund: Tja, jag känner mig vänlig idag så passa på...
Kommentera

Strindlund: Hur blev jag inblandad i det här?
Kommentera

Red-line: Jag har dina gener i kroppen. Kan inte betyda annat än lågt IQ..
Kommentera

Strindlund: Taskigt! Slog inte det där mest tillbaka på dig? ;-)
Kommentera

Red-line: Jag fattar själv inte varför jag är inblandad...
Kommentera

Red-line: Jag borde tänka efter innan jag öppnar munnen.. Och nu byter vi samtalsämne, och fortsätter i bubblorna, så att normalbegåvade människor får diskutera hockey ifred. Klart slut!
Kommentera

Hörde att Roger Nordin Rix FM skulle på hockey 7/10 DIF vs TIK, han skulle stå mitt i TIK klacken. Härligt med en sån reklam inför denna supp resa, Rix FM har väl ca 1 miljon lyssnare. Vem ligger bakom detta "PR-jippo"??
Kommentera

Red Rocker:
kanske El Maco?

Han har ju varit där förr :-)
Kommentera

Hur är det egentligen med resan, finns det risk att man missar resan om ni inte får in pengar från de som bara bokat men sedan gett fan i att betala eller avboka. Jag har alltså bokat min resa efter de första 250 personerna??
Kommentera

Red Rocker: Skulle Roger Nordin sända live från TIK-klacken? Låter verkligen häftigt om du är sant... Vart läste/hörde du det?

Kommentera

LingaN: Nej han skulle bara ställa sig där och heja på Timrå. Lite svårt att sända live när matchen är på en lördag och inte på morgonen.

Möjligen att man kör en bandupptagning av klackljudet men tvivlar på det.
Kommentera

LingaN: "Om det är sant" skall det vara...
Kommentera

ernie eagle: Jag har för mig att Fylking också är tikare och nu fick jag reda på att Roger Nordin är det också. Roligt att dessa i radion verkar vara det. =)
Kommentera

LingaN: Roger är ju Brynäsare .. men har erkännt sig vara lite smygtikare
Kommentera

LingaN:
Både Roger och Titti är ju i från Gävle,
TIK08:s förtjänst att dom alla tre har fina Timråtröjor :-)
Kommentera

Kör mitt inlägg i repris eftersom jag inte fått något svar:

"Hur är det egentligen med resan, finns det risk att man missar resan om ni inte får in pengar från de som bara bokat men sedan gett fan i att betala eller avboka. Jag har alltså bokat min resa efter de första 250 personerna??"
Kommentera

Red Rocker: alla som har betalt är garanterad plats.

vi har i nuläget ca 340 som är betalda och avbokar vi en vagn så har vi ändå 390 platser ..

Så se nu till att betala så fort som möjligt!!

Känner ni någon som anmält sig så dubbelkolla om de verkligen har betalat!
Kommentera

actionleif:
Jag gissar att det kommer att "droppa in" ett antal betalningar via postgirot.. De som betalat nu när lönen kom.. Det tar två- tre dagar innan meddelandet om betalningen kommer via post till klubben om man inte har E-redovisning på postgirot..
Jag är osäker på huruvida man använder e-redovisning eller ej.. Men om man inte gör det så borde betalningar gjorda den 25:e dyka upp med dagens post eller i morgon...
Kommentera

Janken: Eller så är det helt enkelt så att det är en massa jon som anmält sig och då tycker jag att dessa bör straffas på ett eller annat vis. Med tanke på att Supp-klubben tagit fram fler vagnar och varit schysst genom att flytta fram betalningsdatumet så känns det befogat. Varför inte porta dessa från framtida resande alt. dra in medlemskortet? Det är inte direkt så att man har skolkat från en bussresa och lämnat ett par platser öppna...
Kommentera

Ambroo: Visst kan det förvisso vara så att en del struntar i att betala sin bokning... Och det är nästan lägre än Glocalnet! Men efetersom "rese-Roger" gått ut med PG-numret och sagt senaste betalningsdag den 25:e så har vi inte "facit" förän posten kommer den 27:e..
Postgirot sitter ju inte och ringer upp alla som fått in pengar på kontot direkt.. Har du avisering via posten så kommer det någon dag efter... Så är det bara....
Men jag är övertygad om att några kommer att utebli. Men vi vet inte hur många förän vi fått in postgiroinbetalningarna per den 2006-09-25.
Kommentera

Vid vilken/vilka sectioner ska timrå klacken vara i hovet? Ska köpa biljett i stockholm och vill vara på rätt ställe
Kommentera

timraw: A6 och A7 bör du köpa till. Där kommer klacken stå.
Kommentera

Är det nån som har koll på vilken sektion klacken kommer att befinna sig på djurgårdsmatchen? Ska ner jag med vare tänkt!! wooooo 2-0!
Kommentera

Tjalalalaaaa
Kommentera

Yellowcard: vi är så många att vi har i princip hela "hallen"....=)
Kommentera

Red Rocker: hehe allvaaaaaaarligt dårå.. vill ju vara på rätt ställe så klart=)
Kommentera

Yellowcard: De säljer inget bortastå på förköp. Åk dit i tid och fråga personalen... =)
Kommentera

« · 747995 · »