Ribbo: Kolla med Ticnet. Sektion A6-A7 är för bortasupportrar. Ticnet vet vilka platser som är "blockade" i dessa sektioner för alla platser är inte det.
En snabb fråga bara angående hovetresan. Jag anmälde mig och tre personer till nu. Betalningen sker ju vid hemmapremiären den 19:e, min fråga blir således vart sker betalningen?
Ambroo: När du vill, vart du vill. Skämt å sido, den 7/10 tänkte jag närmast. Finns ingen "Ändra inlägg"-funktion här, och ville inte spamma sönder totalt.
Red-line: Jag borde tänka efter innan jag öppnar munnen.. Och nu byter vi samtalsämne, och fortsätter i bubblorna, så att normalbegåvade människor får diskutera hockey ifred. Klart slut!
Hörde att Roger Nordin Rix FM skulle på hockey 7/10 DIF vs TIK, han skulle stå mitt i TIK klacken. Härligt med en sån reklam inför denna supp resa, Rix FM har väl ca 1 miljon lyssnare. Vem ligger bakom detta "PR-jippo"??
Hur är det egentligen med resan, finns det risk att man missar resan om ni inte får in pengar från de som bara bokat men sedan gett fan i att betala eller avboka. Jag har alltså bokat min resa efter de första 250 personerna??
ernie eagle: Jag har för mig att Fylking också är tikare och nu fick jag reda på att Roger Nordin är det också. Roligt att dessa i radion verkar vara det. =)
Kör mitt inlägg i repris eftersom jag inte fått något svar:
"Hur är det egentligen med resan, finns det risk att man missar resan om ni inte får in pengar från de som bara bokat men sedan gett fan i att betala eller avboka. Jag har alltså bokat min resa efter de första 250 personerna??"
actionleif: Jag gissar att det kommer att "droppa in" ett antal betalningar via postgirot.. De som betalat nu när lönen kom.. Det tar två- tre dagar innan meddelandet om betalningen kommer via post till klubben om man inte har E-redovisning på postgirot.. Jag är osäker på huruvida man använder e-redovisning eller ej.. Men om man inte gör det så borde betalningar gjorda den 25:e dyka upp med dagens post eller i morgon...
Janken: Eller så är det helt enkelt så att det är en massa jon som anmält sig och då tycker jag att dessa bör straffas på ett eller annat vis. Med tanke på att Supp-klubben tagit fram fler vagnar och varit schysst genom att flytta fram betalningsdatumet så känns det befogat. Varför inte porta dessa från framtida resande alt. dra in medlemskortet? Det är inte direkt så att man har skolkat från en bussresa och lämnat ett par platser öppna...
Ambroo: Visst kan det förvisso vara så att en del struntar i att betala sin bokning... Och det är nästan lägre än Glocalnet! Men efetersom "rese-Roger" gått ut med PG-numret och sagt senaste betalningsdag den 25:e så har vi inte "facit" förän posten kommer den 27:e.. Postgirot sitter ju inte och ringer upp alla som fått in pengar på kontot direkt.. Har du avisering via posten så kommer det någon dag efter... Så är det bara.... Men jag är övertygad om att några kommer att utebli. Men vi vet inte hur många förän vi fått in postgiroinbetalningarna per den 2006-09-25.
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.
Ambroo: Var inte du med ifjol? Vi käkade i Årsta.