Ambroo: När du vill, vart du vill. Skämt å sido, den 7/10 tänkte jag närmast. Finns ingen "Ändra inlägg"-funktion här, och ville inte spamma sönder totalt.
Red-line: Jag borde tänka efter innan jag öppnar munnen.. Och nu byter vi samtalsämne, och fortsätter i bubblorna, så att normalbegåvade människor får diskutera hockey ifred. Klart slut!
Hörde att Roger Nordin Rix FM skulle på hockey 7/10 DIF vs TIK, han skulle stå mitt i TIK klacken. Härligt med en sån reklam inför denna supp resa, Rix FM har väl ca 1 miljon lyssnare. Vem ligger bakom detta "PR-jippo"??
Hur är det egentligen med resan, finns det risk att man missar resan om ni inte får in pengar från de som bara bokat men sedan gett fan i att betala eller avboka. Jag har alltså bokat min resa efter de första 250 personerna??
ernie eagle: Jag har för mig att Fylking också är tikare och nu fick jag reda på att Roger Nordin är det också. Roligt att dessa i radion verkar vara det. =)
Kör mitt inlägg i repris eftersom jag inte fått något svar:
"Hur är det egentligen med resan, finns det risk att man missar resan om ni inte får in pengar från de som bara bokat men sedan gett fan i att betala eller avboka. Jag har alltså bokat min resa efter de första 250 personerna??"
actionleif: Jag gissar att det kommer att "droppa in" ett antal betalningar via postgirot.. De som betalat nu när lönen kom.. Det tar två- tre dagar innan meddelandet om betalningen kommer via post till klubben om man inte har E-redovisning på postgirot.. Jag är osäker på huruvida man använder e-redovisning eller ej.. Men om man inte gör det så borde betalningar gjorda den 25:e dyka upp med dagens post eller i morgon...
Janken: Eller så är det helt enkelt så att det är en massa jon som anmält sig och då tycker jag att dessa bör straffas på ett eller annat vis. Med tanke på att Supp-klubben tagit fram fler vagnar och varit schysst genom att flytta fram betalningsdatumet så känns det befogat. Varför inte porta dessa från framtida resande alt. dra in medlemskortet? Det är inte direkt så att man har skolkat från en bussresa och lämnat ett par platser öppna...
Ambroo: Visst kan det förvisso vara så att en del struntar i att betala sin bokning... Och det är nästan lägre än Glocalnet! Men efetersom "rese-Roger" gått ut med PG-numret och sagt senaste betalningsdag den 25:e så har vi inte "facit" förän posten kommer den 27:e.. Postgirot sitter ju inte och ringer upp alla som fått in pengar på kontot direkt.. Har du avisering via posten så kommer det någon dag efter... Så är det bara.... Men jag är övertygad om att några kommer att utebli. Men vi vet inte hur många förän vi fått in postgiroinbetalningarna per den 2006-09-25.
Yellowcard: Sektionerna A6 och A7. A6 får du inga biljetter på om du bokar via ticnet. Däremot finns det plåtar till A7. Priserna för dessa biljetter ligger på 230 kr st med förköpsavgiften inräknad. Jag gissar att sektionen A6 är de biljetter Tågresenärerna kommer få.
Hur var det med tågen? Låstes dom medans dom står i Stockholm? Jag kommer inte ihåg hur det var med den saken ifjol. Tänkte om man kunde lämna nån farbrordricka på tåget och hoppas att man får tillbaka den efter matchen
73Sjöbba: Har för mig att jag hört att det är samma tåg vi åker tillbaka och vi kan lugnt lämna grejer på tåget .. men vill du vara riktigt säker så är det ju fråga Roger som gäller.. som vanligt när det är nånting som rör våra resor..
Madde: Ska du konkurrera ut SK genom att ha egen försäljning?
Hur som helst undrar jag om vi kommer slussas ut till hovet direkt vid kl 10.36 när tåget anländer eller släpps vi av på centralen för fria aktiviteter? Det är ju ändå 4 timmar och 24 minuter till match om vi kommer fram enligt tidsplan.
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.
"Får vi inte in betalningarna innan 25/9 så kommer vi bli tvungna att återkalla vagnar.."
"i n n a n" alltså, är det kört för oss som inte betalat om vi betalar i morgon? :P