1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590817 inlägg · 6217 ämnen

Hovetresan!

« · 762019 · » Till forumet

Sv: Hovetresan!
Bo Bly: Jo precis, men gissar att det gömmer sig en del tikare runt om i Gästrikland..så det tar sin lilla tid i början. Får väl se till att intresset blir så stort att vi får skicka iväg bussar från Gävle till hemmamatcherna och andra matcher :)
Kommentera

Fanzin: Bättre 3 än ingen.
Kommentera

Bo Bly: 3 pers blir vi som åker i våran bil. Sen vet jag inte.
Skulle ha varit minst 1 bil men en del fick förhinder.

Någon som vet om dom säljer öl på hovet? :=)
Kommentera

Fanzin: Hur många är ni?
Kommentera

Kommer bli riktigt roligt i morgon. Kl 11.00 cirkus drar Gävletikarna ner mot Hovet. Ha en riktigt trevlig tågresa så ses vi på matchen =)
Kommentera

actionleif: Känslan?....
Kommentera

shanti: Tror nog mer han menar känslan av att kliva av tåget, men vad vet jag!!?
Kommentera

73Sjöbba: Ja du, blir nog 450
Kommentera

Ifjol när vi klev av tåget i Estockholmo var det en grym upplevelse. Då var vi 250-300st. Undra hur det blir imorgon?
Hehehe
Kommentera

Mr Danne: du en sak säger jag, vill man bara så gör det inte ont!
Kommentera

Mr Danne:
Då får väl den 6:e spelaren, publiken jobba lite hårdare
Kommentera

"Magnus Nilsson, Fredrik Warg och Jonathan Hedström tränade inte under fredagen och är även de frågetecken inför matchen mot Djurgården"... och även Koskinen och Sanny borta sedan tidigare. Kommer bli en tuff match i morgon!
Kommentera

Ser att länken ligger på Nyheter men här är den i alla fall...

www.hockeyligan.se/puckprat.php?nid=9454
Kommentera

Ingen risk, LingaN.
Kommentera

Det får inte bli alltför deppigt på tågresan hem om vi mot förmodan skulle förlora matchen, för även om vi förlorar i morgon så ligger vi fortfarande etta i tabellen.
Kommentera

Skrev till ST, Dagbladet och Aftonbladet om att tågresan blir av och berättade lite om den. Vore roligt men en artikel inför resan.
Kommentera

Mappe: Klart som fan att han tippar som han gör, han är ju Djurgårdare ut i fingerspetsarna. Jag har i alla fall lagt mina pengar på motsatsen!
Kommentera

shanti: fan ta dem som dricker import-öl de går inte att panta!!!
Kommentera

actionleif: javisst jag ska gå runt och samla in dom i en snygg förpackning.
Bara du hjälper mig att sortera dom...
Kommentera

shanti: Det kan bli ditt speciella uppdrag på resan.
Kommentera

actionleif: >Kan vi inte skänka alla burkar till nån behövande när vi anländer centralen?
Kommentera

actionleif: Wikegård brukar ju vara grym på att tippa. Hoppas verkligen att han har fel nu.
Kommentera

JimmyH: Ja dock inte ur de låsta behållarna
Kommentera

actionleif: Får man samla burkar på tåget och i hallen?
Kommentera

JimmyH:
Roger stod med oss i klacken förra Tåg resan också. Hans sambo kommer härifrån (eller typ Matfors kanske) så det kanske r för husfriden eller nåt.
Men det var som de inte gjort annat än stått i klacken förra året!

Nu är inte många timmar kvar innan avfärd!
Kommentera

Dalan: Hahaha :) Gulliganerna - Here we go........
Kommentera

actionleif: De vet du ;) Fick tyvärr inte tag på mer än vad jag ska förtära, så Sk´s rykte som "gulliganer" lever vidare :(
Kommentera

TIKbiff: De tre musketörerna åkte i egen bil tidigt i morse till hufvudstaden för att hämta kraft och bli friska.
Kommentera

Per Happs: Runaway train avgår ju i morgon bitti. Frågan är vilka tre passagerare som skulle platsa på affischen...
Kommentera

Dalan, Madde, Willy: Hoppas ni läst svaren från Roger och då tänker jag mest på denna fråga:

**Får man medtaga egen dryck?

-Ja det får man, dock inte för försäljning**

Då det kan bli livat och SK kan få problem med att arrangera liknande resor i framtiden..
Kommentera

Skönt att vi lyckades fylla tåget och att det "endast" var fem som inte löste ut biljetterna eller ens hörde av sig ..

De fem kommer iallfall få lite svårare att åka på kommande resor om det blir fullsatta bussar.. då kommer de "duktiga" resenärerna att ha lite förtur..
Kommentera

TIKbiff: Där kommer också en stor del av förklaringen till att det såg ovanligt trögt ut på flera håll igår. Känns lite oroande att veta att vi kan komma till spel utan fem man, fem man som dessutom är viktiga kuggar... Det som iaf känns någorlunda bra är att vi har en 18-åring att sätta in när det krisar. Moe hade visserligen en trög start, men han imponerade mer och mer ju längre matchen led. Gillade speciellt hans spel med puck där han vågade hålla i och knappt slog bort någon passning utan hittade blad. Hans förmåga att avväga när han skulle kliva fram och stöta eller när han skulle backa med och avvakta var också kul att se.
Kommentera

El Maco: Hur sugen är du på en skala att se TIK live?
Kommentera

Bragd-Birger: Vi kan väl låna Alexander Larsson el. har Sundsvall match?
hade varit kul att se honom ta Wargs plats som center om han inte kan medverka.
Kommentera

Finns bara en kommentar angående sjukdomarna: Agera Nubben!!!!!1
Kommentera

Red Rocker: Ingenting är klart då. Det är då det börjar...
Kommentera

mikenomad: Absolut inte, bästa laget skall matchas för att kriga om varje poäng, vila halvkrassliga spelare som egentligen kan spela det gör man inte förrän allt är klart och det kanske är 3 sista matcherna i serien.
Kommentera

ståpäls: Visst, tycker helt klart att det är läge att vila vissa nyckelspelare om de dras med småskavanker...
Kommentera

mikenomad: Vi får göra som Frölunda och skicka med en juniskedja. Finns ingen anledning att 8-9 man ska slita ihjäl i det här läget.
Kommentera

friskan: det var så det sades först iaf men det är nu ändrat ;)
Kommentera

TIKbiff: Det måste ju börja jävlas nån gång med den här starten, så är det bara! Naturen kräver en viss jämnvikt...
Kommentera

65selander: I fjol i Globen satt han bredvid Timråklacken, och han var full av beundran över de trevligt röööviiita galningar som dominerade ljudbilden den kvällen.. han nämde det morronzoo på måndag morgon!
Kommentera

friskan:
Warg Nilsson samt Jonte sjuka och tränade inte idag...

jalla jalla...
Kommentera

actionleif:

Ang. vagn 1. Låter makabert att bara delar av TIK:s styrelse ska med hem. Undrar vilken del jag får hem.

Bra jobbat av er iaf.
Kommentera

Jag är inte övertygad om att vagn 1 kommer att vara den lugnaste vagnen... ;)
Kommentera

actionleif: Nä, jag tar rullatorn.
Kommentera

ståpäls: Ungdomar? behöver inte du skjuts då?
Kommentera

Om någon från Njurunda/Kvissleby ska ta bilen in till station i morgon får du gärna skriva ett brev till mig här. Med tel.nr. Två ungdomar behöver skjuts in.
Kommentera

« · 762019 · »