1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591418 inlägg · 6216 ämnen

Hur ligger vi till i silly season?

« · 1158311 Till forumet

Sv: Hur ligger vi till i silly season?
McCarton: Där ser man, tur man kan redigera fjärdealternativet då...

Challe påstod nu i direktsändning att andreas johansson skall spela i timrå kommande säsong...finns det någon sanning i det, eller försökte han bara vara lustig....

Rox: Kan stämma eftersom det finns 19st andreas Johansson på www.eliteprospects.com/ =)

fettsteffe: Nu syftade han på han som är med som expertkommentator....

Rox: jo jag vet......

Rox: haha va jobbig han är Challe som sätter igång nåt sånt rykte... Hörde det inte själv, men lät det skämtsamt eller vadå? Skulle vara en bra värvning annars=)

förutsatt att han håller och är redo för en comeback alltså... ingen foppafot tack!

Yellowcard: Lasse kinch sa att AJ hade spelat i 16 olika lag under sin karriär. 17 efter nästa eftersom han ska spela med timrå, kontrade Challe....

Rox: Fan svårt att avgöra när han skämtar eller inte heh... Det taskiga är ju att han är center (om jag inte minns helt fel) och när han är hel skulle han säkert kunna vara förstacenter för oss antar jag.

Yellowcard: Andreas Johansson måste va pigg har ju inet spela på hela säsongen så :)

Snoop: Yup och han är tränad för en comeback på högsta nivå:

Yellowcard: Tycker Timrå ska försöka på honom han är säkert sugen på att visa att han kan spela bra fortfarande, hoppas challe dillar med han.

McCarton: Hehe som jag skrev förra veckan, vi kan bara fortsätta drömma om kvalitespelare numera topp 4:a lagen el luleå samt KHL kan få dessa spelare.

Jag blir bara förbannad över hur vi lurar alla förväntansfulla supporters med den ena efter den andra toppspelaren vi är intresserade utav.
Vi måste se verkligheten, vi får spelare från de Allsvenska leden that´s it.

Nu står det att Hävlelid är intressant , haha vakna!!!!!! han blir kvar i Stockholms området, blir det inte något av Elitseielagen i Stockholm blir det AIK i alls´venskan tror jag...

Pinsamt detta ja tror Timrå haft 25 namn som är toppspelare som har varit intressant inte ett enda namn är i närheten av ett kontrakt, så sluta kör ut denna lektyr.

inte ens Crippe som har Timrå som modersmål vill tillbaka, wake up!!

vi tar det vi får helt enkelt, vi tog ju en från division 1 förra året, som även iår inte kommer få mer än 5 matcher i Elitserien

keni: Hörru Keno känns det bra att spy galla över Timrå o deras ansträngningar att få spelare hit?
Du verkar njuta varje gång det lämnar nån eller nån går till ett annat lag som det bara ryktas om härinne el. i Tidningar som du neggar om.

Vet du vilka namn man jobbar på eller vilka som är klara?
Själv tänker jag inte säga nånting förrän truppen är spikad o det tycker jag du ska göra oxå, annars kanske du får mycket att äta upp framöver.

Hahl Bundy: Jag har redan utnämnt Keni till min nya idol. Killen verkar ha blåkoll på allt som rör TIK...

mikenomad: Hoppas att han startar en blogg!

mikenomad: Jag förstår det. Tur att man varit borta.

KniveN: Ja, informativa bloggar är alltid välkomna. Särskilt av personer som keni, som uppenbarligen sitter på en hel massa het insiderinfo. Hahl Bundy: Ibland behöver man ett brejk. Jag funderar på att ta mitt snart. Tror både jag och den här sidan skulle må bra av det...

mikenomad: Ja, själv gjorde jag ett minibrejk o mådde bra av det.
Nu ska jag snart ta ett Lååååååååååångt brejk o kanske komma tillbaka.
Har inte bestämt mig än.

Först ska jag nå 30 000 besökare. Det är bara mindre än 700 dit.
Sen får vi se vad som händer.

« · 1158311