Dawidovski: En lock-out spelare är de som inte har kontrakt för resten av säsongen. Peter Forsberg räknas inte som Lock-out. "Z" räknas som lock-out och även Gerber.
Om du ska skriva något här i fortsättningen kan du väl dra ner på din godtycklighet lite. Jag förstår att du blev FBK:are. Du förstår inte bättre.
ernie eagle: jo men läs mitt inlägg så förstår du lite bättre... jag skrev att ni nog tycker att dom två inte räknas som lockoutade spelare, eftersom dom är ju uppvuxen runt knuten på hallen.
ernie eagle: Vi har väll ändå inte värvat sönder oss? Vi har ju 3 st. som jag räknar med, som är lockoutade spelare just nu... Gaborik, åker snart hem förövrigt... Souray, Chara. Ni har: Modin, Zäta, Kipper, Berg, fast då räknar väll inte ni med zäta, modin, eftersom dom är från knuten på hallen... Har man råd att värva, så varför inte bjuda publiken på lite gladhockey? är det så fel... Nu gick ju Hålla sönder, så looben kanske har en Jaroslav Modry i rockärmen:)
ISMANNEN: Famlijen var samlad runt TV-apparaten för att se en spännande hockeymatch. Pappa grymtade på centern i hemmalaget. -Titta på honom! Ropade han. Han har ju två vänsterarmar! Han kan juh inte ens hålla klubban i isen juh - inte en endaste puck rätt på bladet. Titta bara, han gör ingenting annat än fel. Jag kan inte förstå varför de låter honom spela med i laget. -Men, sa sexårige Sven-Bertil, det är kanske hans puck...
ernie eagle: Är du verkligen säker på att det var Luleå du såg? För inte kan det väl Luleå spela schysst? alla vet väl att dom går ut för att skada motståndarspelare med flit.Så du måste ha sett fel Earnie, väldigt fel...
Dawidovski: Inte alls, vi fick ju 2p i afton. Ni är ju så stressade av ligga i underläge tabellmässigt gentemot Timrå att ni måste värva sönder er i jakten på att hinna ikapp innan vi summerar serien.
Vi sitter nöjda i båten, men lirar ändå gladhockey ;)
Johan J: Sanny har ju en roll där han kanske kan ursäktas för en del tvåor men jag ser verkligen inte att han blir bättre på att avväga sina tacklingar.
Vissa matcher kan han ju vara riktigt nyttig men väger det verkligen upp alla dessa tvåor som måste dödas (ofta i helt fel lägen)?