Tycker Timrå hockeysnackare borde lyssna på detta "Never argue with an idiot. They drag you down to their level and beat you with experience". Klassiskt Modolidvis.
Dogsbite: Som jag sagt tidigare, jag tycker att det är bra att dom åtminstone cybervis söker kontakt med människor utanför Öviks gränser. Att det sedan blir lite fel och olustigt ibland får man ta. Skulle tippa på att hela processen tar ungefär lika lång tid som det tar för Kina att bli en renodlad demokrati.
Dogsbite: Jag gillar att munhuggas lite ibland, jag tycker det är spännande att mata troll,,,=) spec 30 min innan match man laddar liksom lite, taggar till sig det lilla x-tra, vem gör inte det bäst jo en Modolid...=)
Hoppas Småland & co gör sina röster hörda och kämpar in ännu en seger.
Tyvärr negotips idag HV anser jag har det bästa laget i serien, 4-2 är mitt tips...:(
Red Rocker: Kan bli tufft, ja. Skulle dock bli mäkta förvånad om Timrå inte gör en bra match. Ligger liksom i luften. Däremot har jag själv svårt att tagga upp. HV är ett topplag, borde kunna bli bra hockey, men...dom är så förbannat menlösa. Tur att dom åtminstone har Ledin och Jämtin som man kan störa sig på. Plattmatch av Liv: 2-4.
Red Rocker: Om man är ett troll för att man nämner att ni har många finska spelare så undrar man ju vad ni har för världsbild? Har inte de flesta av de bästa i Timrå finsk härkomst? Det är liksom inte ett angrepp eller påhitt, snarare ett faktum. Dock verkar det som ni skäms något oerhört över detta eftersom ni så fort man påpekar det får en massa kommentarer om troll tillbaka. Ni ska väl vara stolta över ert lag och era spelare?
Wayne Gresky: Håller med! Otroligt fånigt. Klart ni bara vill väl. På samma sätt som jag vill ert bästa när jag talar om saker som är uppenbara för alla. Såsom Wernbloms, Krizans, Sundströms eller Lückners små mentala egenheter. Fånigt!!1
Bragd-Birger: Menar du med "små mentala egenheter" att de är "vinnare"? Jag vet inte om ni klarar av att identifiera en sådan i Timrå, men det känns som om du är en bit på vägen...
Wayne Gresky: Gör dig inte dum WG, det finns väl ingen anledning för dig att berrätta hur många finnar eller utlänningar vi har i vårat gäng, klart som fan att många blir less när du tuggar på om det hela tiden, det är ju desutom så öppenbart vad du är ute efter. ähh dra på dig en dumstrut till och snacka om ditt lag med dina jämnbördiga från övik som låg i sugklockan på BB när vi andra fick hjärnorna.
klimtakjaaka: Jag nämnde det i ett inlägg där era finnar nämndes i föregående post. Det är väl inte vad jag skulle kalla tugga på. Hela ert agerande bara skriker ut osäkerhet. Visa lite självrespekt nu!
Wayne Gresky: men det var en jävla tjat på dig!!!!! ja vi har mycket finnar i vårat lag å det är vi stolta över i stället faör alla fjollor ni har i erat lag ni har bara en bra spelare å det är warg resten är fjollor
Hassan: jo dom orkar säkert med en bra offensiv,men dom möter ett bra försvar,vi får hoppas att jag har fel,men det känns i hjärtat att målvakterna kommer att vara bra.
fighter: Ja sant, men det lät som om Liv inte gjorde nån vidare värst prestation på målet, iaf inte vad hörde på webradion..... Det var det där med bra målvaktER som du skrev som jag tyckte var lite "bra tajmat"
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Enklast är att sluta svara det där trollet, tror han skriver mer inlägg
i vår gb än sin egen.