Skarin: Nu behöver du ju inte vara sån :) Jag sa inte att jag anser att RJ och Lotvonen spelar efter deras fulla potential men seriöst, hur många spelare förutom Wandell och Pääjärvi kan man inte kräva mer av i dagsläget? +/- brukar ju vara ganska talande, kanske främst i NHL och inte lika framträdande i Elitserien, men allt jag menade med statistiken var bara att visa på att det kanske inte är fullt så överjävligt som vissa vill få det att se ut, dom båda kanske spelar förhållandevis ok med tanke på deras backkollegor, under rådande förhållanden.
Olle: Jo så är det ju, men det de skapar har de skapat i pp. Åkerlund är äckligt tät och följsam längs isen och jag hoppas de fortsätter att ta såna avslut för på "höjden" är han svagare då han har en tendens att gå ner lite för ofta.
Yellowcard: jo jävligt irriterande. Blir lite som en glorifierad radiosändning. Av dom rörliga bilder jag faktiskt sett dock så inbillar jag mig att man ser lite säkrare ut i försvaret jämfört med den hönsgård som varit under den senaste tiden. Även Åkerlund imponerar.
Yellowcard: Wandells mål är ung det enda vettiga jag fått se av sändningen. Det fan sista matchen jag köper hem från Canal+. Djävla skitsnack om att dom bytt server å bla, bla, bla...
Abron: Jag tyckte att det funkade betydligt bättre när dom sände matcherna via mediaspelaren, efter att dom bytte till den där flashbaserade lösningen jävlas det mest hela tiden. Synd bara att man kan reklamera gratismatcher i en evighet, bli kompenserad med nya men ändå aldrig få pengarna tillbaka.
Jean1: ja man blir less... verkar som om frysgrejset är synkat efter avblåsningar också... vid avblåsning flyter det bra, men när väl pucken är släppt nå fan ska bilden frysa till.
Olle: Som säsongskortsägare blev jag kompenserad med 50 spänn senast. Aningen klyftigare än att ge en gratismatch som de gjorde första gången (som dessutom bara gällde under grundserien...).
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀