purpleburn: bara för att poängtera hur hvblååå ögd vimmelborg var... ok för ledin att dra undan foten på timrå kille vid teken efter timrås 1-0 mål...
men inte ok för axie att haka hv klubba????
Jag trodde det var ok att låsa o lyfta klubbor...
sedan blev jag lite rörd över att challeman skämmer ut sig efter matchen...
thörnberg hoppade inte använde ingen armbåge tog inga skär in i tacklingen på granath... kanske det enda martin gjort efter regelboken sedan han började med ishockey...
Alltså! lär backarna att ta ögonen av pucken ibland så kanske granathen kunde ha sänkt thörnen isst å challe hade sluppit skämma ut sig igen mot boork...
dr-nix: Hoppas det, för allt handlar ikväll om ett finger som inte ens är av. Vad fan är det med kvällspressen, har man inget annat att skriva om än ett finger som gått ur led. Fan jag har slagout hela armen ur led men inte fan skrev dom om den då.
Löjligt har inte, ännu, hittat en rad om Timrå i AB.
liston: När sa Janne K att HV var dåliga? Han sa att de får vara nöjda med poängen och att de inte hade medstuds, och det får man väl ändå hålla med om? Han jämförde med den förra matchen och sa att idag fanns energin där hela vägen, men pucken studsade inte HV's väg.
Tycker även att detta speglar vårat självförtroende om bortaplan Alla i laget har sagt att det inte sätter sig i huvudet om bortaplan, men varför kan vi spela bra just borta mot HV då, jo för vi har självförtroende där, sen när vi kommer till alla andra platser i sverige är vi återigen sämst.
Lemmy: Jaha det var Thörnberg? Skicka det till disciplinnämnden utan att syna skiten, den fega stackaren har väl aldrig delat ut en schysst tackling i hela sitt liv?
Finns inga spelare jag hatar mer än Ledin och Törnberg. Boork har rätt i sin åsikt om att Ledin är en Nolla på plan. Törs inte möte en spelare face mot face.
Bragd-Birger: Kämpar man på som man gjorde ikväll mot Rögle och SSK tror jag att det kan gå riktigt bra. Jag hoppas bara att det inte jätteallvarligt med Granath..
Tack för denna aftons kämpainsats, Timrå IK! Mer än så här kan man inte kräva. Men fy fan vad svettigt det blev - igen! Lindbäck, grymma räddningar stundtals. Men hela laget var fantastiskt. Avståndet nedåt är intakt...
purpleburn: Ja, verkligen skoj med denna poäng. Sättet vi fick den på hedrar grabbarna för stor kämpavilja. Inte hellar att förglömma att HV hade en extraspelare på isen hela tiden, domarskrället förståss. Gör grabbarna jobbet rätt på lördag så kommer dom hem med fyra poäng efter denna roadtripp.
Ambroo: Kämpar vi så här borde vi klara oss från KS helt klart, håller med. Sitter och kollar på Thörnbergs tackling, kanske är det en klubba där i sidan på Elias ansikte?
Härlig pinne! Det är fan sjukt att man ska vara så bra att stå upp emot dom bra lagen, och så dåliga mot dom dåliga. Å andra sidan var HV rätt bäscha idag, så det kanske bådar gott.
Lindbäck verkar gilla Jönköping! Stabilt som fan. Viktigt att vi inte tappade poäng gentemot SSK. Vinner vi vår hängmatch som vi har upp på dom samt spöar dom på måndag, så...kan vi mysa oss genom OS.
Men! Vägen är som bekant lång. Och mycket kan och lär hända framöver. Skönt i a f att vi kan räkna bort Modo från slutstriden. För några timmar sedan var det guldfrossa, en förlust senare är det 'undvika kvalet!!1' som gäller. Och så tycker dom att den här boken är manodepressiv...
Jävligt bra kämpat pojkar! Hockey är en trevlig sport!
Bergius: Vadå troligtvis? Kämpar vi som idag så ska inte RBK vara nåt problem och kan vi bara komma upp i normal hemmastandard då får SSK det jobbigt. Det enda som oroar är naturligtvis att det sliter ont på många därute.
Jag är allt annat än nöjd, för det första blev det inte tvåsiffrigt för Timrå och Lindbäck höll inte nollan. Nej nu får man skärpa sig om det ska bli SM-guld...
ok för ledin att dra undan foten på timrå kille vid teken efter timrås 1-0 mål...
men inte ok för axie att haka hv klubba????
Jag trodde det var ok att låsa o lyfta klubbor...
sedan blev jag lite rörd över att challeman skämmer ut sig efter matchen...
thörnberg hoppade inte använde ingen armbåge tog inga skär in i tacklingen på granath... kanske det enda martin gjort efter regelboken sedan han började med ishockey...
Alltså! lär backarna att ta ögonen av pucken ibland så kanske granathen kunde ha sänkt thörnen isst å challe hade sluppit skämma ut sig igen mot boork...
patetiskt Challeman!!!