Raggaren Putte: Tänkte precis skriva exakt samma sak. Han är snabb på att lägga sig den där målvakten. Larsson försöker ju dessutom helt uppenbart att undvika HV-målvakten.
Olle: Med tanke på att han inte står kloss mot målvakten när han börjar så hade han nog inte haft några problem att välja en annan väg. Nog för att han överdriver situationen men är nog en korrekt utvisning
73Sjöbba: Han är faktiskt inte alls ofarlig i offensiv zon, han har lagt några fina pass, skjutit ett par skott. Mycket fint att det var just han som fick utdelning och ett vackert hockeymål i största allmänhet.
htikare: Mattias Karlsson måste väl vara väldigt förlåten eftersom han tydligen är stor publikfavorit hos er, enligt kommentatorn, Någonting man dock inte märker på alla kommentarer
Olle: Visst spelar det in också. Behöver inte va en kompensationsutvisning utan många gånger många gånger verkar man kunna samla ihop till utvisningar också. Liksom att det behövs mindre och mindre.
MorganaLefaey: Ju längre tid som går sedan utvisningen desto mer ok tycker jag att den är. Om inte annat så är det bra träning för mitt subjektiva omdöme i sammanhanget.
Paddan: tror de flesta TIKsupportrarna gillar honom ..härinne där tålamodet är kortare än hos medlesupportern märks ju varje enskilt spelarmisstag i en enskild match mer det pendlar lätt mellan himmel o helvete på forum men jag ahr alltid gillat honom han är rätt rörlig trots storleken..ifjol hämmade ju fotskadan honom i år kommer han nog att bli bättre o bättre allteftersom.
Arg jag? Är bara förkyld jag. Tålde inte luften i Ö-vik. Ligger mest i TV-soffan och gillar det man ser. Ganska tyst nu i Rosenlundshallen tycker jag. Ungefär som på ett träningspass...