Sådan här tur har vi nog aldrig haft i modern tid. Det var länge sedan jag såg något liknande. Ledning med 2-0(!!!!!!) efter första perioden. Fullkomligt overkligt.
Satan vad yrsligt, virrigt och stillastående det är från mittzon och neråt. Jesus kristus. Haha..
Styf som ytter i 4:e = succé Åkerlund i målet = njaaaaa
Av styfs uppgraderig till forward att döma så kan man ju dock konstatera att vi kommer att spela på 3 femmor idag. Ingen utvisningskavalkad idag tack...
Timrå Icon: hur många domare har vi i ES 2st eller, fan kuben måste ju ha dömt minst hälften av våra matcher, brett utbud på domarns - jorå satt ee... -.-
Ambroo: Jag håller med. Det enda positiva förutom att han ofta är tät just mot HV är att han redan gjort en plattmatch förra gången han stod. Han brukar vara bra varannan. Så vi vinner oavsett målvakt ikväll! En win-win situation
superfalle: Han har dessutom en lägsta-skriv ihop-nivå som är...lägst. När han sen kommer från ett riktigt bottennapp så känns det inte direkt betryggande. Men visst hoppas jag att jag har fel även om jag som sagt helst hade sett Pitten i kassen.
Dunc: Soo true, håller inte alls med superfalle! Men dom behöver inte skjuta i alla hans hål för han simmar endå efter isen så fort han får chansen, har han ingen ryggrad!
Bara för detta får jag nog äta upp det men sagt det förut oh säger det igen jag är ALDRIG lugn när åke står kan lix bli vad som helst SPECIELLT när dom är nära honom. Han gjorde riktiga idiot räddningar mot LHC hemma....not.
Ambroo: varför då . åkerlund har ju en enorm högsta nivå . och de lär nog behövas i kväll . de lär nog inte bli en sån där match då de räcker att ta de man ska och inte kunna lastas för något mål bla bla bla . utan idiot räddningar . de där extra .
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·