erathoo: Tror nog de flesta hade låtit Greissen fått stå på sidan åtminstone en match och alltså inte komma in på en gång.
Vidare ska vi väl tänka på att Hockeykväll visade HV-TIK i "40" sek som sista match i programmet och att Wikegård hade "20" sek på sig att kommentera matchen efter det. HV-TIK var alltså inte en av Hockeykvälls huvudmatcher ikväll.
T T: Haha, hade EXAKT samma tanke! Det sjuka är att det inte är första gången det händer genom åren. Så fort vi gör mål blir det någon form av övermod och folk rusar bort sig och det blir solklara målchanser åt fel håll så att säga. Detta händer för ofta. Inte bra för hjärtat.
erathoo: Ja precis.. det känns så jäkla billigt på nåt sätt. Hade han spikat igen hade det låtit annorlunda.. kanske nån "skön" anekdot om hans spel i OS och att "bra målvakter ANPASSAR sig på nolltid - det vi ser nu är en bra målvakt som går direkt in och dominerar på stor rink. har man en klassmålvakt SKA man ställa honom från start, så självklart har BIF gjort rätt"...
KniveN: Han reserverade sig för att vi KUNDE bli farliga i år. I övrigt fnyser jag åt generella lovord i den stilen. Han måste föreläsa mycket på sidanom sitt arbete kring hockeyn, för att vara en expert så ser han väldigt lite av sporten.
Det var väl med facit i hand inte så lysande att starta med fjärdeformationen heller. Modiga 1:45 blev de kvar på isen innan de lyckades rädda sig med en utvisning.
Laban: Du kan ju tacka kuben för att ni öht var med i matchen iom 1-3 målet. Inte för att vara otrevlig men om du tycker att det var på grund av otur ni torskar så hävdar jag att det var på grund av fusk som ni ens var med.
Ambroo: Jag kan inte se att han får en smäll i det momentet. Det ser ut som att han ramlar över en klubba bara. Men det är någonting som plågar honom, det var ju uppenbart.
Ambroo: Menar inte att han skall vila till slutspelet i så fall men säkra så han inte spelar halvskadad en massa och därför inte får en chans att vara i form.
Styr-Björn: Vad bra, jag tänkte att han fick ett rapp o vred knäet litegrann i samband med 3-0 målet. Man ser att en Hv spelare rappar honom, insida nedre lår, i samband med målet o så flyger han i ett fint svanhopp.