Jadu: Förväl att man lyckats binda upp TV4 play i 3 månader framåt för halva priset på 275 kr via deal på aftonbladet plus. Som jag lyckades fixa på 29 kr och sen avsluta. 🥸👍
Zäta75: Forsmark och även Boyce. Någon gång måste det lossna, någon gång måste det verkligen lossna. När kommer den där ketchupmatchen när allting går in och vi vinner med 8-0?
Frustrerande period. Obegripligt att man fortsätter att bränna A-chanser, obegripligt att man inte kan spela rejälare och snabbare i uppspelsfasen. HV ligger ju jävligt dåligt i positionsspelet, så när man väl får en vändning på forward med fart är det öppen gata.
Sen slarvar man alldeles för mycket bakåt. Smånätt och långsamt i passningsspelet.
Hoppas på lyft i andra. Skänker man bort den här matchen också blir jag faen skogstokig.
Sputnik: Det enda som är sopklart är att Oskars blir sopsist. Lite dålig smak i mun är att dom kommer ha rekordlång tid på sig att ladda mentalt och fysiskt och som det nu pekar mot en rekordjämn serie med en kvalmotståndare som inte utses förrän i sista omgången. På min önkelista står Väcksö, Öret o Lnkpng , HV i nämnd ordning.
sargad: Fast här borde hockeyligan kunna göra en snabbutredning som påvisar att lag som är så klappkassa att dom ligger tvärsist redan innan 20 omgångar åker ur direkt. utan räddningsplanka.
bar mofftak: Mitt TV4 abbonemang gick ut härom dagen och beroende på deras kassa produktion och vårat tveksamma spel valde jag att inte förlänga för tillfället. Kan det finnas någon finstil klausul som gör att ni inte får se mål? Har ni TV4 premium plus xtra allt prio abbonemanget, som gör att även mål ingår? Jäkla synd att inte radisporten direktsänder från alla matcher längre.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·