Knylan: Ja håll mä dä rabben 👏👏👏 Nu spänn vi pilbågen igen å norp 3 livsviktiga poäng tä TOPP 6 å kvartingen framöver...💪💪💪 Nu ladd vi tusen i hemmabaren mä Lönnå på högsta på Grammofon 🤟🤟🤟 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar dä ä ju trots allt helg ida...var da för mäj 🥳🥳🥳 Ge oss FRID å VINN ikväll 🙏🙏🙏 Älska Timrå IK i vått å torrt ALLTID ❤️❤️❤️ HALLELUJA 😇😇😇
vår säsong är ju lite upp å ner, något slutspel blir det men troligtvis inge wow. bara ja som tröstar mig med att se fram mot kvalet? att få följa iko åka ur ska bli jätte kul!
SMÅLAND: Jag brukar alltid vara positiv. Men nu tror jag på förlust ikväll. En sådan monumental förlust skakar man inte av sig så snabbt. Hoppas jag har fel för det är 3 viktiga poäng på spel.
Jag kommer att spela på HV vinst. Förra gången jag spelade på motståndarna så vann Timrå.
Zäta75: efter en sån där match så kommer man ut 100% taggad och med fullt adrenalinpåslag. Annars är det något allvarligt fel! Tror att vi får se ett helt annat Timrå ikväll!
Tom Topp: Hoppas du har rätt. Annars blir vi överköra även av HV. De är starka hemma. Backsidan känns ju sådär just nu. Känns nästan som en måstematch för att behålla topp 6 ikväll. Men Leksand och Luleå kan ju fortsatta att förlora, men inte hur länge som helst. Sedan möter vi båda också snart. Inte många matcher kvar nu
Zäta75: på tal om något annat. Vad tror ni om denna till Timrå? Inget rykte eller så bara en spelare jag skulle vilja ha. En hyfsat billig spelare dessutom
Tom Topp: tro de är för sent för att oroas. nästa säsong kommer va nya kort på många fronter oavsett. bara att se va som händer nu sista matcherna och hoppas laget går så långt som möjligt
Första gången den här säsongen som jag är riktigt jävla otaggad på match. Tror inte ett piss på poäng idag.
Och JJ fortsätter i mål. Undrar vad som krävs för att Juel ska få testa det här med matchspel? Men kul att du skrev på, hoppas du känner detsamma!
Enda intressanta inför kvällen: EP som center. Bör ruska om honom iaf. Bästa forward fram till jul, snudd på sämsta efter. Vore väldigt trevligt om han funkade i en ny roll.
In i dimman! Allt under sju insläppta är ett steg framåt!
Villervalla: Förstår hur du tänker, men jag hoppas och tror att Molinder var det sista backexperimentet vi behöver vara med om, ja med att helt sadla om i "gammal" ålder till back alltså.
Erik Andersson är snart 30 bast och skall vi vara något sånär seriösa som guldsatsande klubb framöver så hoppas jag vi låter detta sluta i en nödlösning som sagt. 🙏
Sputnik1: Det har ju funkat bra någon gång på Hedenhös tid, Strimma började som forward.
Erik A kan nog lyckas han också, jag tycker han har förutsättningar att spela back, Snabb, stark, tjurig och är inte rädd att täcka, hyfsat spelsinne dessutom.
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·