Jag har hört av en kompis som pratat med en av TIK:s spelare att dom inte var speciellt glada över hyllningarna som gjordes av Lind och Cassel. Dom sa att det kändes som att klacken var en bortaklack.
Det där var inte bra gjort av supporterklubben, säger jag igen!!!
epa: Helt på sin rätta plats, säger jag. Vi hyllade dom ju ingenting under matchens gång, enbart före och efter densamma.. Dom får nog hitta andra saker att skylla förlusten mot Brynäs på än supporterklubben.. dom själva är nog ett bra tips..
epa: Är du liksom inläggs kåt eller så? =) Har väldigt svårt att tro på det du säger, med tanke på att det inte var ett pip om micke eller Danne under matchens gång. Ska jag vara ärlig så tror jag du hittar på lite granna nu , kanske vill du ha fler inlägg eller så? Kan du bevisa att din "källa" inte är falsk?
epa: Tillåt mig Asgarva..om de du skriver är sant som ja inte tror at det är så är ju spelarna rent ut sagt löjliga och det vill jag ej tro om ett bra lag som Timrå
Apropå Fånemo, citerar Canal+-guiden:s spelarenkät med elitserielirarna.
- Finns det någon lag du inte skulle spela för oavasett lönekuverets tjocklek? 15% LHF 13% LIF 11% BIF 6% Mif 4% DIF 3% FBK 3% LHC 2% Modo 2% HV71 2% SSK 1% Timrå 1% VF 37% Självfallet inte, lag som lag..
Just Fåremo bortsåg däremot som bekant från lönekuvertet
Dom sa att det kändes som att klacken var en bortaklack.
Det där var inte bra gjort av supporterklubben, säger jag igen!!!