1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

589669 inlägg · 6216 ämnen

Hyllningar!

« · 312131 Till forumet

Sv: Hyllningar!
Weman:
Men Timrå IK är ju dom bästa! Även om de förlorar! ;)
Kommentera

RöDa BaSkErN: Tror dig,du stog säkert och bröla timrå ik är dom bästa också även fast Kovland hadde spöat skiten ur oss i kväll.
Kommentera

epa: "Huge: TÄNK!!!"

Det är ju just det jag och även några TIK:are tydligen gjort.
Pröva själv....
Kommentera

epa och wesse: Ursäkta så hemskt mycket då.

Daniel Casselståhl och framförallt Mikael Lind gav oss 7 fantastiska år. Vi hade inte haft ett elitserielag idag utan dem. De ställde ALLTID upp för oss supportrar. De var ett med oss under dessa år. Det tyckte jag var viktigt att visa dem det.

Det var knappast därför vi hyllade dem som Timrå förlorade. Timrå spelade utan hjärta utan vissa undantag. Så här dåligt har det inte sett ut sedan Kvalseriesäsongen 01/02.

Niklas Nordgren har troligtvis brutit nyckelbenet. Daniel Casselståhl vart inte ens utvisad för sitt tilltag. SKANDAL! Det var matchstraff i mina ögon.Danne såg dock ångerfull ut och bad om ursäkt mer än en gång.

Mikael Lind var bäst på planen idag. Vilken fantastisk Hockeyspelare.
Kommentera

Annica: Jag kan säga att jag är tacksam för vad både Cassel och Lind gjort för Timrå, det är liksom det som är grejen. Jag är också tacksam för vad Bosse Ahl gjorde. Men skicka då blomjäveln till Gävle och häng upp banderoller i Gävle och Jönköping. Nu lägger jag ner det här för som sagt "det är svårt att förklara för dom som inte BEGRIPER"
Kommentera

epa:

Ähh Tagga ner va hur gammal är du?
Vet du i huvud taget vad dom har gjort för klubben?

/En bland många andra Som idag glatt sjöng med i Ohh Ahh Micke Lind...
Kommentera

RavenLord: "Om nå liknande hände i BIF önska jag att vi supporters gjorde nå liknande."

När BJ besökte Gavlerinken i AIK:s färger fick han stående ovationer som varade många minuter, blommor och andra hyllningar.

Likaså hyllades Huss första gången han spelade i TIK:s tröja i Gavlerinken. Då var det banderoll och hela köret.

Självklart ska man hylla hjältar!
Kommentera

70 Rodrigues: Dom har varit förbannade över att detta planerats sen länge...Utan Lind hade vi aldrig lirat i ES, så enkelt är det.
Kommentera

70 Rodrigues:
Jag antar att det är så. Det är trist tycker jag.
Kommentera

Annica: Dom är nog mest förbannade på att dom torskade idag!!
Kommentera

Vad är det för snikna människor som inte klarar av att låta två personer som betytt så mycket för laget och ställt upp för supportrarna i 7 år få lite tack och bock? Kan vi inte bjuda på det? Vad är det som är så fel med det?
Kommentera

epa: Då lär du och övriga som tycker som du vara riktigt tragiska supporters...Om nå liknande hände i BIF önska jag att vi supporters gjorde nå liknande.
Kommentera

Huge: TÄNK!!!
Kommentera

RavenLord: Det spelar ingen roll att vi förlorade, sanna mina ord. Jag reagerade redan före nedsläpp och då är ingen match förlorad vad jag vet.
Kommentera

Antar att om ni gått segrande från matchen ahde det inte gnällts så mycket på dessa hyllningar..Tycker att det är helt rätt att hylla dem och jag tror de inte rör Timrå spelarna i ryggen om de nu inte har noll koll på vilka Cassel och Lind är och va de gjort för klubben.
Snacka om att Spelarna lär bli yra upprörda när de är i Gavlerinken och andre tränaren Huss tröja hänger i Gavlerinkens tak ;)
Kommentera

epa: Undrar om det hade klagats lika mycket på hyllningarna om ni vunnit idag?
Fan tro´t.....
Kommentera

epa: Håller med dig i varenda stavelse. Men det är svårt att förklara för dom som inte begriper.
Kommentera

Hyllningar!
Jag har två saker jag MÅSTE få skriva!
För det Första (med stort F): Hur i hel-ete kan man hylla Micke och Danne med en banderoll som ni gjorde och be publiken stanna kvar. Jag skäms verkligen. Det dom gjorde för TIK var väldigt bra men det är historia nu. Ni kan väl skicka mail, sms eller nå´t annat till dom men inte hylla dom som ni gjorde.
Hur tror ni att våra spelare känner när ni hyllar föredettingar i motståndarlaget?
Jag får säkert skit av många supportrar för detta inlägg men jag står för vartenda ord jag skriver.
För det andra: Är Nordgren en ny Zäta? Efter att han blev skadad tycker jag att det inte var nå´n spelare (förutom Hagos) som klev fram. Så var det när Zäta spelade åxå.
Det är en lagsport och alla måste jobba för alla!!!

Forza TIMRÅ!!!
Kommentera

« · 312131