Bo Bly: Det jävliga är att i går hörde jag att biljetterna var slut. Men dom måste ju ha till Bortalags supporters och lite ståplatts kvar ( Var där i går)
Helg Ernest: men du din lilla tobbe .. jag har ju bytt lag juu .... eller vill ni inte ha en supporter till ??? det går ju inte att hålla på ett sånt lag som brynäs, som jag förlorat 9 matcher i sträck....
Helg Ernest: ska du dit eller?? & se modo... själv var jag igår och såg Frölund vinna över Timrå .... =( jävla domare .. han borde skaffa glasögon.. men han kom ju från Gävle det säger väl allt eller??
beckebo26: "Hundkojan" är ju en VOLVO. eller är det inte så ? VOLVO/RENAULT . Världens största bil koncern GM är väll bara minst dubbelt så stor som FORD/VOLVO ( c :
Imorron spelar vi mot ett klassiskt svenskt hockeylag: MoDo! Jag hoppas att vi tar tre poäng, gör vi inte det hoppas jag att vi tar två, gör vi inte det hoppas jag att vi tar ett poäng, och dom poäng vi tappar hamnar hos en kompis och konkurrent, ett annat lag som servar Sverige och världen med talanger! Leve Timrå IK, leve MoDo, och må bästa lag vinna!
Kan aldrig glömma första Elitseriematchen mot MoDo efter arton år: Vi leder, regerar och vinner, och ändå: Gubbarna i Ö-vik i pausen och deras kommentarer, trots att deras lag ligger under: "fan va kul att ni är tillbaks" , "Äntligen"
Så jag kommer aldrig att neka MoDosupportrarna framgång, dom har ju bejakat oss...
"Niklas Rubin är klar för Kärpät. Foto: Tomi Hänninen/Bildbyrån Kärpät meddelar via sin hemsida att den tidigare SHL-målvakten Niklas Rubin skrivit på ett 1+1-årskontrakt med klubben.
mig vid intresse.