Sputnik: Äh det här går ju aldrig. Inte ett uppspel som funkar. Det går tydligen inte att ta emot ett pass idag. Och skyll för faan inte på Ohre. Det är synd om den stackaren. Laget bör be han om ursäkt efter matchen. Skulle Mattsson få det här laget och spelet framför sig så är det slut på hyllningarna. ..
Heisenberg: Ser inte matchen men spelar man 3 mot 5 i ett 3-4 minuter i en period så känns det inte som det är vakten som i första hand ska navelskådas.
Laken: Vi hade ju precis samma diskution förra säsongen när Ohre stod, så lite kan det nog ligga i kritiken. Sen kan man självklart imte skylla allt på han då utespelarna ser ut som rundningskoner hela 2:a perioden och är lämnar ut Ohre. Däremot så kan jag bara hålla med i det som nämnts innan, jag blir helt skitnödig så fort det vankas skott mot Ohre.. tyvärr man måste ju vara ärlig och säga sanningen.
För jävligt om man slänger bort 3 poäng till ett så jävla dåligt löven och orre ser ju helt nervsjuk ut vad som helst kan gå in där. Nu måste Roger höja rösten så man vaknar ser helt dött med tändningen i denna match
Är det någonting jag hatar så är det spelaruppehåll, jag menar hur bra har det gått Timrå sen efter ett uppehåll? Tror det har blivit torsk varje gång när serien dragit igång efter ett uppehåll. :(
Jeeesus, vilken skitperiod! Plötsligt kommer man ihåg vad man tvingats uppleva dom senaste säsongerna... brrr. Beige, bäschare, bajs.
Ohre är inte Mattsson, det kan vi enas om. Men: även om vi så ställt en bakfull Derouville i målet får det inte se ut som det gör bland utespelarna. Dräll, klet, passningar med precision som en avsågad hagelbrakare...dubbel-brrr.
Kan knappast bli sämre än så här i år. Positivt - bara ett mål upp. Om spelarna kliver ur bussen i tredje är det vändbart.
SMÅLAND: Ja jag vet att man gjort det bra hittills i serien, men faan vad denna match är pinsamt dåligt genomförd av Timrå. Tråkigt också att den går på Cmore och ses av många. .
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.