Messias : haha ni har haft publik på era läktare i 2 säsonger och ni har varit med i toppen i 2 säsonger och du tror ni är gudar...haha ni är så pinsamma!!
Reign in red: Jag säger inget om Lodins tackling MEN Lustigt att Palmquist dör.... för att sedan ändå hinna med att stå och gnälla på domarn innan han kliver av
acerjocke: Komiskt, vad är problemet har ni Lövenfans mindervärdeskomplex? Vi säger ju att vi tar avstånd från Wallis tackling. Kolla er själva i spegeln tycker ni kan spela grishockey mellanåt med. Spelare som spearar folk och skit.
acerjocke: Har inte ni en egen bok? Nu var det iofs 20 timmar sedan någon gjorde en uppdatering. Men härinne är det väl 4-5 löven”supportrar” som tjattrar.
TimraStockholm: löven har, precis som förra matchen, en hel del medstudsar. Att Lerebäck styr den där pucken i egen kasse är ju bara för dåligt, lövenspelaren siktar som en kratta och sen drar Lerebäck in den i egen kasse. Sen prickar Dahlén kryssribban. Olyckligt.
Palmqvist ligger kvar och åmar sig bara för att sprätta upp sen igen. Löjligt!
Vad är det som händer?? Björklöven gör skitmål på skitmål (förutom 2-0 då), sen skjuter Timrå i ramen! Likadant igår, vi har ingen medstuds öht mot Björklöven!
The great one: Tredje ribbskottet. Nåja, de får gärna vinna nu. Det betyder ingenting nästa månad. Kul att småttingarna får glädjas. Jag är inte orolig.
TimraStockholm: Om vi skall gå till SHL kan vi inte ha båda våra toppbackar borta. Innan Weiner dessutom ankommer är det alldeles för tunn och trubbig bacskida.
Förövrigt har vi enorma problem med löven och är mentalt svaga mot denna klubb. Dom tar väldigt enkla segrar mot oss. Vi har även svårt med lag som sitter hög press överlag.
Vi får hoppas på att Bofors slår ut löven i ett slutspel, tror vi inte själva har förmågan, tyvärr.
JoseGonzales: Han står ju parkerad ett par sekunder i målgården. Jag tycker Wallis tackling är katastrof och vill inte se sånt. Borde bli matcher med avstängning. Förstår att du är arg och frustrerad över er skadade spelare. Dock borde denna vara solklar att döma bort.
Kan alla kränkta personer i detta forum andas 3ggr? Saker är gjorda, saker har hanterats, saker ska hanteras. Allt rullar på, laget vi älskar vinner och ligger 4:a i tabellen. Kliv ur sandlådan och bete er som vuxna människor. Ta personligt ... | #Läs mer ·