Redigerad kommentar
Där satt den!
Zäta på TV10 alltså, inget annat.
Redigerad kommentar
Smokey:
Man tackar! Då är det bara att hoppas att man får en staty rest över sig i Klarakvarteren också. Spriten förekom tydligen frekvent även i den gamle bohemens liv. Och jag har också en viss skrivartendens dessutom.
Smokey:
I kväll blir det fest oavsett. Lär nog ta en och annan stänkare (ej Explorer) till den där matchen. Och så blir det så där roligt igen. Till skillnad mot för stunden.
erathoo:
Man hade det på känn. Minst men inte sist alltså. Och det känns inte som att vi kommer att åka ur heller. I alla fall "Löven" och Almtuna är väl ändå sämre.
Oskarshamns kanadensare Leavitt fick tydligen lämna laget i dag... Bra eller dåligt? Själv räknar jag aldrig ut dessa smålänningar. En pinne och det blir fest!
Smokey:
Nej, den här upplagan av Timrå IK är väl knappast den mest välväxta. Inte för att jag kan påminna mig om att jag har sett någon spelare i civilt tillstånd, men jag har för mig att både medellängden och medelvikten är rätt låg.
El Maco: Ha, ha, ha. Kände mig mer som "farsan Baloo" när jag stötte på gänget i Oskarshamn. Du vet när Baloo hittar Mowgli och uppgivet ruskar på huvudet över den lille pysen...
Alla hockeyspelare borde fan ha skydden på dygnet runt. Man blir ju orolig för mindre;)
Den här kvällen ser lovande ut. Man kommer alltså att kunna kolla på Rögle vs Björklöven på TV:n och Oskarshamn vs Timrå via datorn. Och som av en händelse har man sedan tidigare skaffat en större bildskärm till denna. Stereotittarlyckan blir därmed total. Om nu inte matchen går åt h-e. Nåväl, spännande blir det nog! Jag blev smått imponerad av insatsen mot Karlskrona senast...
Redigerad kommentar
lungan: Under FAQ så står det:
"Q: Kostar det pengar?
På Viasatsport.se behöver man varken inlogg eller betala."
TREVLIGT!
Dream Team:
Då är de ju bara köra över motståndarlagets bästa spelare , sen när man får en avstängd kan man ju låna in en annan .... låter väldigt konstigt
Redigerad kommentar