Visst kan man alltid önska att poängskörden varit högre, men visst är det något poetiskt vackert att dessa tre ligger i topp i interna poängligan? På samma poäng dessutom. Som en dikt av Viktor Rydberg.
Angående Tim Juel. Säkert en bra mv. Tänkte mer på att J.J. torde vara 1a mv ett tag till, och kanske ett större behov av en yngre lovande mv som back up? Brynäs experiment med norra Europas bästa mvpar gick ju så där...
Nisse på Mon or: Kan vara så att Johansson fått erbjudande från Schweiz eller NHL. Just Nordamerika är inte alls chockerande i hans ålder. Finns sjukt många 30 åringar som debuterat där borta..
Juel kanske t om känner att han vill hem till sina trakter också. Hans släkt håller väl på Timrå? Får vi dessa 2 målvakter så blir vi sjukt intressant nästa år. Känner att det hade vare mer intressant med backrykten. Vi har redan toppforwards, backsidan är ju halvt som halvt iom underbemanningen som råder.
DenRöda: men i ärlighetens namn är baksidan ändå väldigt bra om man bortser från antalet. En poängback till och vi hade varit att räkna med på allvar. Vet inte om juolevi är den vi söker men han är väl mer allround. Kinnvall-typ skulle sitta fint som faan. Tycker vi har defensiva, vi har allround och med lyytinen har vi en kreativ jävel också. Saknas bara någon som kan spela PP och offensiva minuter.
DenRöda: Angående Juel. Från dagens Barometern. Låst artikel. Det enda som var läsbart.
”Tim Juel om Timråryktet: ”Folk som har ögonen på en” Självförtroendeboost till derbyseger senast. Nu väntar Timrå – som Tim Juel ryktas till. – Just nu ligger mina tankar bara match till match, säger IKO-målvakten.”
Jag kanske övertolkar, men jag fastnade för ”just nu”🤷🏼♂️
Dubbeld: Skönt att Halloran är tillbaka. Jag var livrädd att han brutit käken eller nåt. Det hade inte varit helt otroligt med tanke på att han spelar i vårt lag.
Andersson: Vem mer härinne inbillade sig när man va mindre att man va KING BÖRJE när man lirade hockey me kompisarna?? Jag gjorde de iaf!!🇺🇿🇺🇿 VILA I FRID BÖRJE 😞😞😞
Andersson: Ja tänkte precis gnälla på det också, utöver det jag nyss gnällt om... Man kan fan inte börja med sån här skit då matchen egentligen ska börja...
Öndulat: Exakt så, hylla gärna men avsätt tid för det innan matchen. behöver man ens plocka ut motståndaren för det. idag var ju undantag med Börje men annars.
Bragd-Birger: Jag visste inte ens att det fanns en sådan… Jag tycker lite synd om de som planerat denna hyllning, blev ju helt överskuggad av hyllningen till Börje. Snyggt att Timråsupportrarna uppmärksammade Börje med en banderoll… 👍
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️