Fick vi välja så skulle axelskydd och hjälm förbjudas. All issotejp förses med ståltrådsförstärkning. Ismaskinen laddades med 10% grogg på Explorer och fulöl, handskar bytas mot knogjärn i titan!
Stolar och annat bjäfs skulle slitas bort och möjligtvis ersättas med ohyvlat virke. Och all jävla mesplexi bytas mot kraftiga hönsnät med inslag av taggtråd.
Idioter som vågar bygga logar deporteras till Gulag.
Och C-more kör givetvis endast i svartvitt.
Det har onekligen spårat ur. Pantern är såklart svensk hockeys framtid;)
Men alla är inte av rätta virket:)
"Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad".
DJ Hemp: Haha ja visserligen, om det är en engångsupplevelse. Sedan tror jag man skulle sakta inramningen och publiken.. Från Tv:n såg det dock inte alls hardcore ut.
Den där sista onlinern var signerad Kent Ekeroth, eller hur var det? : )
Och ja, jag kan faktiskt komma på mig själv med att längta tillbaka till i alla fall mitten av 1970-talet ibland. Rent hockeymässigt alltså. Till Timrå Isstadion i synnerhet.
Jag har varit där några gånger nu. Den första var allra värst. Då var IFSH på besök. Hade lite problem med sympatierna till och med. Sundsvall släppte förresten in ett mål i spel 5 mot 3 den gången. ; )
Men "Kenta" framstår ibland som Conny humaniserad. Med tillägg av en del fylla givetvis. Fast där ligger man knappast i lä själv. Har förvisso andra politiska åsikter. Tillhör "rödvinsvänstern".
El Maco: Tydligen någon som når över sargen det är man inte van vid och väger över 60 pannor 2-3 st till så kan det bli seriebyte till hösten bara att gå ALL IN nu innan det stänger den 15/2. En mille kan inte vara några problem att få in av sponsorer supportrar för mera värvningar små pengar bara lugnt det haha kör på
OK, vi har alltså värvat in en enforcer från ECHL och WHL med 19 fighter på sin meritlista... Fan EP kommer ju kunna göra vad han vill nu. Ingen kommer våga tackla honom... Är det nubbens plan eller?
El_loco: Sedan kan man ju bara spekulera om det finns någon mening med att J.T. Barnett kommer samma vecka som Slap shot firar 40. Till den äran har tydligen en dokumentär dykt upp också. "Slap Shot at 40". Man kan se klipp på länken nedan med the Hanson brothers idag...