1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588654 inlägg · 6216 ämnen

Inför Bofors

« · 78371 Till forumet

Sv: Inför Bofors
nu gäller det att sluta 1:a i tabellen !
Kommentera

BIK-TIK 0-4,LIF-AIK 3-0!Grattis TIK o LIF till spel ES nästa säsong!
Segerchampagnen är redan uppkorkad o flödar i mitt hem....!
Grattis Segertåget(TIK) o Återtåget(LIF) nu är det klart vi spelar i ES..!
Tjohooo Bye Bye AIK....!
Kommentera

En Period är spelad och vi och Leksand är i Elitserien........Bye Bye AIK.....Kom igen Timrå kom igen Leksand må oss flöda i segerchampagne när slutsignalen ljuder...!
Låt oss hoppas på att resultaten håller i sig..?
Bort med storstadsdjungeln och fram med glesbygden....!
Heja TIK o LIF..!
Kommentera

Jag har väll alldrig hejjat på LIF lika mycket som jag gör i kväll,
Vi säger Kämpa TIMRÅ, Hejja Leksand!!!!!
Kommentera

En timma kvar och jag hoppas att Timrå och Leksand vinner för då spelar vi i Elitserien nästa säsong....Smaka på den gott folk...Elitserien!
Kommentera

Jag hoppas att det blir klart ikväll och OM det blir det,så hoppas jag att det startas förhandlingar omgående med vissa spelare.

Det kommer förmodligen att ryckas i ett antal spelare,så jag hoppas att dom erbjuds bra kontrakt med en gång,så att dom då kan stanna kvar här....

...men först och främst så vill vi ha en seger ikväll!!
Kommentera

Dr Dunkelspiel: Yepp. Ikväll håller vi dem så hårt att knogarna vitnar.

Timrå rockar tillbaka till elitserien!
Kommentera

Tummarna, tummarna, flickor och pojkar!
Kommentera

Var ner på Ceris. Dom hade inte fått in anmälningslistan än. Får väl åka dit på måndag då eftersom de har stängt i helgen.
Kommentera

Mr Danne: Mer om matchen ikväll, finns att läsa i Nerikes Allehanda > Sport > Säger farväl...
Kommentera

Madde: På Onsdag hoppas jag att det kommer att bli en resa till Leksand, Jag, Andrea och milena SKA dit, och opm det inteblir något så börjar jag att gåredan på Måndag efter matchen. Vet även några till som har pratat med mig och säger att dom är intresserad att åka. Det hade inget med pengar att göra idag att jag intekundeåka till Bofors, utan snarare tid.. och den tiden ville jag lägga på skolan då jag har varit sjuk så mycket.

På Onsdag det bär, då SKA vi krossa Leksand, vi ska ta och visa att Timrås klack är bättre en Leksand, just det !

Alla Till Leksand på Onsdag !
Kommentera

Per HApps:
Lyllos er som får vara med live, själv får man bita naglar på Ivar Kreugers gamla fabrik.
Hade han levt nu, skulle Timrå fått en kanonfin ishall.

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Nu stämlar man ut och åker söder ut, smokey håll en plats åt mig på puben i Köping.
Kommentera

Heja Timrå och Leksand ikväll........ner med AIK i Allsvenskan...!
Kommentera

pettsson:100% klart är det inte ,men ett mål eller två tidigt i matchen och luften går nog ur Bofors.
Du såg ju senast mot AIK(1-8)!
Nä,jag tror och hoppas på vinst ikväll......!
Låt champagnen flöda i alla Timråfans hem ikväll...!
Krossa Bofors..!
Ta oss tillbaka till Eliserien..!
Kommentera

SMÅLAND: Men om AIK tar tre eller 2 poäng så är fortfarande i riskzonen. Tar de en poäng så kan Timrå och AIK sluta på samma poäng och då får vi hoppas att målskillnaden är på vår sida.
Helt klart är det inte, men det kan bli... det kan bli.
Kommentera

Kom igen nu Timrå, visa Bofors "vart skåpet ska stå" redan ifrån första nedsläpp!
Kommentera

Mr Danne: Jag gillar svaret på sista frågan i intervjun. Snacka och lugn. :o)
Kommentera

Kära spelare och ledare i Timrå IK:
Låt oss röka Elitseriecigarr ikväll!
Låt oss dricka Elitseriechampagne ikväll!
Låt oss skrika oss hesa!
Låt oss börja tänka på nästa säsongs Elitserie!
Låt oss skjuta kanoner i Bofors Ikväll...!
Låt oss få gråta glädjetårar ikväll...!
Kom igen och kör över Bofors ikväll i Nobellhallen...
Låt oss få vakna upp bakfulla imorgonbitti med lukten utav cigarr och champagne och tänka att vi är tillbaka i Elitserien igen.
Kom igen och "VINN" ikväll!
Kommentera

Inför Bofors
Bara några timmar kvar och snart kanske vi är tillbaka i Svensk hockeys finrum.Vinst mot Bofors och saken klar...fyfan vad skönt det vore.Här har man gått och väntat sedan efter jul på att kvalserien ska börja och jag var ruskigt rädd för att det skulle gå dåligt,men det har gått över alla förväntningar och med en vinst i kvällens match så är vi tillbaka och kan redan börja tänka på nästa säsong.....så kom igen Timrå och Leksand så sparkar vi AIK ner till Allsvenskan....Lycka till!!!!!!
Och till alla lallande fånar nu tar vi kraft och rekryterar mer folk till vår härliga församling inför ev elitseriespel.
Inte för att jag tar ut någon seger i förskott,men jag känner redan på mig att om vi bara får ett tidigt mål så blir nog matchen som mot Boden och då ni då är det klart.....!
Kom igen Timrå kom igen.....!
Vi lallar och trallar alla vi i Lallandens fånars gäng och vi är på väg tillbaka till Elitserien nästa säsong....!
Lall on Lall on...!
Kommentera

« · 78371