mike66:Men mike tänk vi som har lallat hela säsongen ihop och nu är vi så nära att gå vägen tillbaka till ES igen...jag tror aldrig AIK vänder 0-3 läge....segern o Elitserieplatsen är vår...Tack Leksand o grattis ni oxå.....!
SMÅLAND: naturligtvis är jag glad att laget är kvar i es och jag nöjer mig med det men jag vill inte ligga efter leksand i tabellen...det låter konstigt men jag känner så..
Potvin blir nog kvar i Löven nästa säsong, han avböjde nyligen ett anbud från Luleå häromdagen med kommentaren att han hade ett muntligt avtal med Björklöven.
Fy fasiken vad härligt! Nu kan vi snacka nyförvärv. Men först och främst måste det jobbas på att behålla dom tongivande spelarna ur årets trupp, typ Matthiasson som så många drar i. Öppna börsen nu! AIK´s back klippa Thomas Johansson vore något att ha. Älska TIK
Ifrån Småland flödar segerchampagnen och jag är inne på min andra segercigarr o med ett par "VÄSTERNORRLANDSGULD" så börjar det bli sluddrigt o suddigt,men va fan gör det en sån här underbar kväll......VI ÄR TILLBAKA I ELITSERIEN!!!!!!! Grattis TIK o LIF.........! Bye Bye AIK....!
Målet är avklarat och vi spelar Elitserien nästa säsong oxå....nu är det dags att behålla de viktigaste spelarna,men framförallt börja jaga pengar och göra som de andra klubbarna "SATSA STORT". Jag så glad att det är över.....
Skulle vara tacksam om vi kunde visa att vår GB tillhör de bästa i landet. Kan vi inte ikväll bara glädjas åt vårat lag och ge fan i att håna motståndare.
Jag har aldrig haft något till övers Allmänna Idrottsklubben från Solna men jag tycker ännu sämre om att sparka på någon som ligger.
Håll med om att den egna glädjen är fullt tillräcklig, ikväll behövs ingen skadeglädje.
mike66:Äntligen mike har du insett att det är klart. Du ska veta att du alltid är välkommen till kärringryggen igen om du har vägarna förbi så ska jag bjuda dig på några "VÄSTERNORRLANDSGULD"........! Grattis Timrå SKÅL.......!
Jag har sagt det hela tiden:TIMRÅ ÄR ETT ELITSERIELAG, och kommer så att förbli. GRATTISSS!!!!!! I morron blir det feeesstt, på med TIK-tröjan och ut på stan och fira TIIMRÅÅ, TIIMRÅÅ, TIIMRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...........
LJUNGBY. Sune Bergman lämnar tränarjobbet i Troja/Ljungby. Det beskedet gav han på fredagen, rapporterar Sveriges Radio Kronoberg. Efter två säsonger i Ljungbylaget flyttar han till hemstaden Sundsvall och tar över som tränare i allsvenska Sundsvall Hockey där sonen Nicklas vaktar målburen. - Det är mest av sociala skäl jag flyttar hem, säger Sune Bergman. Det har varit tufft ekonomiskt i Troja men det har varit en bra tid.
mikenomad: Oliver är ingen frälsare som kommer in och lyfter sig över de andra. Har sagt från start att han inte är NHL mässing, och det märker vi ju när han inte alls färgar i ett dåligt Montreal. Men ge han tid hos oss att utvecklas, få ... | #Läs mer ·