1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588681 inlägg · 6216 ämnen

Inför Bofors

78597 · » Till forumet

Sv: Inför Bofors
--Timrå ik är dom bästa
..heja heja heja timrå
--Timrå ik är dom bästa
..heja heja heja timrå--Timrå ik är dom bästa

timrå timrå timrå tímrå timrå oohooohåå timråååå
Kommentera

LJUNGBY. Sune Bergman lämnar tränarjobbet i Troja/Ljungby. Det beskedet gav han på fredagen, rapporterar Sveriges Radio Kronoberg.
Efter två säsonger i Ljungbylaget flyttar han till hemstaden Sundsvall och tar över som tränare i allsvenska Sundsvall Hockey där sonen Nicklas vaktar målburen.
- Det är mest av sociala skäl jag flyttar hem, säger Sune Bergman. Det har varit tufft ekonomiskt i Troja men det har varit en bra tid.
Kommentera

Vilken passande låt dom spelar på Sportradion nu!!!!
We are the champions med Queen!!!!!!!!!
Kommentera

Pucktrollarn:
I´m deeped impressed på ditt tippande;)

Vi får väl fixa ett litet spelbolag här på HS!

Timrå IK är dom bästa, Heja, Heja, Heja Timrå,,,,,,,,,,,
Kommentera

Jag har sagt det hela tiden:TIMRÅ ÄR ETT ELITSERIELAG, och kommer så att förbli. GRATTISSS!!!!!!
I morron blir det feeesstt, på med TIK-tröjan och ut på stan och fira
TIIMRÅÅ, TIIMRÅÅ, TIIMRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...........
Kommentera

SMÅLAND:
Klart att jag kommer förbi och återupplever gamla minnen från "Kärringryggen" men det är inte så ofta jag har vägarna förbi numera;)

Nu ska här firas, skål alla TIKare och fy fan va roligt;)) Detta var vi värda efter denna miserabla ES säsong.

ÄLSKA TIMRÅ IK!
Kommentera

Hörde en fågel flyga förbi och viska att Thomas Johansson redan var klar för Djurgården...
Kommentera

mike66:,

Jag tippade rätt på TIKs målkvot igen som vanligt det skulle gå spela på oddset då hade man varit rik nu...#30
Kommentera

mike66:

Det är redan gjort, fan va härligt,jaaaa
Kommentera

Rolle the old pucktrollar man:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Sprätta den 18 åriga nu;)))))))))
Kommentera

mike66:Äntligen mike har du insett att det är klart.
Du ska veta att du alltid är välkommen till kärringryggen igen om du har vägarna förbi så ska jag bjuda dig på några "VÄSTERNORRLANDSGULD"........!
Grattis Timrå SKÅL.......!
Kommentera

mike66:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kommentera

Segern är vår, segern är vår, vi har vunnit, segern är vår..

Grattis till ännu en säsong i Elitserien 2002-2003.

Forza Timrå IK!
Kommentera

Slut nu i Karlskoga... 5-0
Kommentera

Timrå vågen på måndag, motsols igen.
Fy fasiken vad härligt, starkt och snyggt jobbat av spelarna.
Älska TIK
Kommentera

dr-nix: Jo rekordet från den matchen liger ju på ca 13500 pers ungefär nått sånt... klart vi ska slå det på måndag. Konstigt vore väl annars. =)
Kommentera

Mike66: Är det klart nu??
Kommentera

Knylan: du kan glömma att tiks publik rekord blir slaget utan att tik bygger nytt ;) siffran är väll nära 12000 :P
Kommentera

westerlind: I denna sekund kan jag råka ut för vilken som helst... bara TIK är tillbaka!

ÅHHHH TIMRÅ VI ÄR TILLBAKA Å VI SKA ALDRIG NER IGEN!!! Melodi Blondie - Maria... =)
Kommentera

Underbäst!

Skulle vara tacksam om vi kunde visa att vår GB tillhör de bästa i landet. Kan vi inte ikväll bara glädjas åt vårat lag och ge fan i att håna motståndare.

Jag har aldrig haft något till övers Allmänna Idrottsklubben från Solna men jag tycker ännu sämre om att sparka på någon som ligger.

Håll med om att den egna glädjen är fullt tillräcklig, ikväll behövs ingen skadeglädje.

Timrå HAR rockat tillbaka till elitserien!
Kommentera

Knylan:

"slåt"? Se upp så du inte råkar ut för knaskamilla...

Men, GRATTIS TIMRÅ!
Kommentera

Vilken stämning och lycka det måste vara för dom som rest ner.
Är så glad att vi stannar i elitserien!!!!!
*torkar en glädjetår*
Kommentera

Styrkorna gör sig redo för att dra ner på O`learys! Svida på timrå-tröjorna och möt upp!!!!!!!
Kommentera

Coachen: Allt annat än att vi slåt rekordet från 1972 är skandal... =)
Kommentera

Målet är avklarat och vi spelar Elitserien nästa säsong oxå....nu är det dags att behålla de viktigaste spelarna,men framförallt börja jaga pengar och göra som de andra klubbarna "SATSA STORT".
Jag så glad att det är över.....
Kommentera

Allt annat än 5500 (officiell siffra) är skandal. Den inofficiella siffran får gärna vara högre.
Kommentera

lif gör 6-0..
Kommentera

Nu kan man hoppas att det blir god uppslutning på måndag mot Löven. För här ska hyllas. Vilket härligt kvalgäng vi har.

Behålla dom tongivande lirarna är prio ett helt klart.

Heja Timrå
Kommentera

Ifrån Småland flödar segerchampagnen och jag är inne på min andra segercigarr o med ett par "VÄSTERNORRLANDSGULD" så börjar det bli sluddrigt o suddigt,men va fan gör det en sån här underbar kväll......VI ÄR TILLBAKA I ELITSERIEN!!!!!!!
Grattis TIK o LIF.........!
Bye Bye AIK....!
Kommentera

lol Ward är sig lik :)
Kommentera

eaglan: jo visst men som sagt först ska man öppna plånboken och behålla Fagemo och Matthiasson bl.a.
Kommentera

Fy fasiken vad härligt! Nu kan vi snacka nyförvärv. Men först och främst måste det jobbas på att behålla dom tongivande spelarna ur årets trupp, typ Matthiasson som så många drar i. Öppna börsen nu! AIK´s back klippa Thomas Johansson vore något att ha.
Älska TIK
Kommentera

scim: Jo... men farligt spel att spela...
Kommentera

Tycho:

Usla finanser är synonymt med Löven. Däremot har nog man nog genom att ta sig till KS fått välljudande klirr i kassan...
Kommentera

jo löven är bra på att behålla sina spelare trots dålig ekonomi vad det verkar ..
Kommentera

scim: Hörde det var svårt med finansieringen... men du kan ha rätt...
Kommentera

Potvin blir nog kvar i Löven nästa säsong, han avböjde nyligen ett anbud från Luleå häromdagen med kommentaren att han hade ett muntligt avtal med Björklöven.
Kommentera

dr-nix:Kvalserien är nu avklarad vi är före dem i ES nästa säsong istället det är viktigare för mig.
Kommentera

LIF-AIK 5-0....Nu äre tamifanimej stenklart,YESSSSSSSS
Kommentera

5-0 till lif..
Kommentera

Saken är klar:TIK o LIF grattis till ESspel.....!
BIK-TIK 0-5
LIF-AIK 4-0
Gud vad gott med seger champagne o cigarr........!
Kommentera

Alla:
1-10 i skott nu. Lite bättre:-)
Kommentera

SMÅLAND: naturligtvis är jag glad att laget är kvar i es och jag nöjer mig med det men jag vill inte ligga efter leksand i tabellen...det låter konstigt men jag känner så..
Kommentera

dr-nix:Jag vet men det bekommer mig inte så mycket just nu...Vi är till Svensk hockeys finrum..!Lall on Lall on!
Kommentera

mike66:Men mike tänk vi som har lallat hela säsongen ihop och nu är vi så nära att gå vägen tillbaka till ES igen...jag tror aldrig AIK vänder 0-3 läge....segern o Elitserieplatsen är vår...Tack Leksand o grattis ni oxå.....!
Kommentera

SMÅLAND: nu gäller det ära..
Kommentera

dr-nix:Varför är första platsen så speciell för dig?
Vi har ju nått vårat mål"En Elitserieplats"
Är det inte nog för dig?
Kommentera

SMÅLAND:
Inte ta ut segern i förskott, som sagt pucken är platt och halva matcherna kvar att spela, ödmjukhet är vårt motto!
Kommentera

AIK måste vara nere i allsvenskan någon säsong tills dom får ihop ett riktigt lag...4-0 till leksand
Kommentera

SMÅLAND: Kommer du saknar AIK? Knappast va? Inte jag heller...
Kommentera

78597 · »