Skulle vara tacksam om vi kunde visa att vår GB tillhör de bästa i landet. Kan vi inte ikväll bara glädjas åt vårat lag och ge fan i att håna motståndare.
Jag har aldrig haft något till övers Allmänna Idrottsklubben från Solna men jag tycker ännu sämre om att sparka på någon som ligger.
Håll med om att den egna glädjen är fullt tillräcklig, ikväll behövs ingen skadeglädje.
mike66:Äntligen mike har du insett att det är klart. Du ska veta att du alltid är välkommen till kärringryggen igen om du har vägarna förbi så ska jag bjuda dig på några "VÄSTERNORRLANDSGULD"........! Grattis Timrå SKÅL.......!
Jag har sagt det hela tiden:TIMRÅ ÄR ETT ELITSERIELAG, och kommer så att förbli. GRATTISSS!!!!!! I morron blir det feeesstt, på med TIK-tröjan och ut på stan och fira TIIMRÅÅ, TIIMRÅÅ, TIIMRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...........
LJUNGBY. Sune Bergman lämnar tränarjobbet i Troja/Ljungby. Det beskedet gav han på fredagen, rapporterar Sveriges Radio Kronoberg. Efter två säsonger i Ljungbylaget flyttar han till hemstaden Sundsvall och tar över som tränare i allsvenska Sundsvall Hockey där sonen Nicklas vaktar målburen. - Det är mest av sociala skäl jag flyttar hem, säger Sune Bergman. Det har varit tufft ekonomiskt i Troja men det har varit en bra tid.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
"slåt"? Se upp så du inte råkar ut för knaskamilla...
Men, GRATTIS TIMRÅ!