1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586446 inlägg · 6217 ämnen

Inför SSK 21/10

« · 439604 · » Till forumet


Inför SSK 21/10
Kom igen grabbar nu tar vi SSK med storm från första nedsläpp. Kan ej följa matchen live på scaniarinken, men däremot får jag resultat via sms under matchens gång. Håller tummarna på storvinst av Timrå.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Patrik_32: Klart vi tar SSK :) Ska få resultat via sms jag med.. Hade velat åkt ner men ska på cup med sonen. Håller tummarna jag me för att vi vinner :)
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
hexiaDeTrix: Jag jobbar i södertälje och har inte allt för långt från jobbet till Scaniarinken.......rätt skoj att retas en aning med arbetskamraterna som är SSK-fans, när jag själv är röd och vit Timrå red eagel-fan/support. men jag kan inte som sagt åka och kolla....får hoppas det blir ett senare möte mot ssk en helg efter årsskiftet så jag kan åka och heja på Timrå
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Patrik_32: Vi kommer ner med ett gäng och ska beskåda när sviten spräcks. Tyvärr.

Jag kommer aldrig att glömma omgång 50 den 5/3-2002, SSK - Timrå IK...8 - 0. Fy faen vilken härlig hockeyångest man levde med då inför den stundande kvalserien. Det är annat det mot för i dag då allt är serverat på guldfat.

Jag tror nog att vi får uppleva nåt liknande den 5/3-02 i morgon.

Negotips: SSK - Timrå IK......9 - 0...
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Patrik_32: Ja de hoppas vi på :) och jag kan tänka mej att de retar de andra när du står där me våra färger.. Haha!! Tror dom säkert också vill göra de, men dom vågar inte... TIK e helt fantastiskt bra .. Längtar tills nästa match jag ska på...
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
mike66: Ähh, det blir vinst imorrn...Får inte vara så skeptisk eller...Nu har Miikka kommit in i matcherna och då går det bara av farten..Sedan att vi kanske inte har Sveriges sämsta anfalls och försvarspel hjälper nog också.......
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
jalla_: Hoppas det släpper i pp..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
mike66:
Säkert ett gångbart tips ?
Tror att SSK tog 7 av 12 möjliga points föra säsongen, men det blir betydligt svårare för kringlorna i år, dessvärre.....
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
hexiaDeTrix:
Tror allvarligt att det inte är så många som känner igen era dräkter, de ser ju olika ut varje år: Ibland broccoli, ibland gamar. Eftersom designen i huvudsak består av reklamen så blir det ju ny dräkt varje år bara pga av det - precis som MoDo.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
westerlind:
Finns det någon koppling till marknadsvärdet i det ?????
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Jo jagb hoppas på det jag å...det måste ju göra det snart...man ska väll ioförsig inte klaga så länge dom tar tre pinnar men det hjälper ju om man sätter några puckar i pp.....Tacka vet jag Alto....han kan få göra några fler mål från blålinjen.....
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
jalla_: Äh, försök inte muntra upp mig. Jag tycker ändå att det går för bra. Det är inget roligt att vara TIK:are längre. Jag funderar faktiskt på att konvertera över till Brynis istället.

Jag valde ju Timrå IK som första lag för att få känna av den sköna hockeyångesten en gång för längesen. Den är som bortblåst nu, det är igenkligen ingen idé och åka och kika på Timrå som dom spelar i dagsläget. Det känns liksom uppgjort redan på förhand hur den här säsongen kommer att sluta.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
mike66: Vill du ha ångest finns det inget bättre alternativ än Sundsvall Hockey.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
westerlind: Hellre det än att år efter år indirekt göra reklam för kokainsmuggling..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Hur mycket ska ni ha för att ta emot mig?
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
mike66: Jag säger bara en sak...varsågod!!!!!
Vore synd men är så du känner så ska inte jag stå ivägen.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
mike66: Delad ångest är dubbel ångest, du får komma gratis som Bosman-fall.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
jalla_: Igenkligen så tycker jag nog som så här. Varför ska inte supportrarna kunna få välja lag inför varje säsong när spelarna hoppar hit och dit mellan klubbarna.

Jag hade gärna ställt upp för Brynis den här säsongen om jag bara hade varit smart. Nu valde jag ändock Timrå som tur var och det ångrar jag faksist inte.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
mike66: ja det är tur att ingen har anklagat dej för att vara smart då rå!!!:D
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Det brukar alltid bli en och annan bobmatch per säsong så säkert även i år eller nästa år.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
mike66: Jag bjuder, du väljer match, men ta gärna en motståndare vi åtminstone kan spela någorlunda jämnt med.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Skellefteå brukar ni ju göra bra matcher mot.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
mike66: Äh, kom igen nu! Man kan byta arbete, bostad, fru, bil eller märke på golfklubborna, men att byta favoritlag går inte! För om man byter lag att hålla på så höll man inte riktigt på laget i första läget!

I morgon vill jag verkligen se att Timrå JOBBAR PUCK!!! Då ska de 3 poängen bärgas!
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Suuune: Japp....tre poäng är solklart........
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
mike66: Ja, men vad spelar det för roll när vi ändå bara förlorar.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
jalla_: Nu ska jag vara så pass smart så att jag hoppar jämfota upp i hörnsoffan och nannar kudden i några timmar.

Vi drar till Falafeldomen vid tiosnåret i mörabitti.

Nattinatti...

ZZZzzzZZZZZZäta ZZZZZzzzzzZZZZZZäta

[bild]www.sundsvall.se/pageimages/Sundsvall/Nyhetsarkiv/Nyhetsarkiv/1070379593265/etta_203.jpg[/bild]
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Klarar Sundsvall verkligen av att bli bland det 8 bästa som krävs? Med det här spelet och framförallt resultaten så blir man skeptisk.. Det skulle vara döden för TIK och deras junisar om laget i stan ramlade ner i ettan ;-)
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Sant,sant.......Så jag säger bara,heja Sundsvall....
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Nä, det är inte säkert vi klarar det som krävs.
Men vad junisarna beträffar är det ju inte många som varit hos oss som tagit steget tillbaka.
Ni köper ju bara etablerade spelare.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Förstår inte varför inte Jimmy får spela mer matcher hos er, Fagge och Otto har juh knappast rosat marknaden så här långt som sagt.. Tror det garanterat ger betydligt mycket mer trygghet i de bakre leden..
Näe men det behövs att ni är på den nivån för att de ska kunna utvecklas vidare, se bara på Hasse och Tägga.. Ok att Hansson fått stå tillbaka den här sässen, men det är mest beroende utav Lockouten. Tägtström rankar iaf jag som bättre än t ex Sundin, så han har alla förutsättningar..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Jimmy var inte heller bra mot Leksand och Boden. Knappast bättre än vare sig Fagge eller Ottosson.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Med några matcher i benen är han iaf igen säkerhetsrisk, för han är väl knappast sämre än ifjol?
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Fan trot.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Kimmo kanske kan rulla på höften och hjälpa er framåt vårkanten..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Jag vet inte, jag är kroniskt emot alla former av samarbete.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Om modo skickar Warg då?
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Om Zäta, Modde och Gunno packar trunken och förstärker i december när det gäller då? Vi har lätta matcher då så vi kan säkert släppa dem..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Lustigt namn på den här tråden!
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Det kan vara skoj i Ettan också, tänk så nära det är till Kovland.
Får jag välja förstärkningar så vill jag ha Chris Simon, Matthew Barnaby och Brendan Shanahan.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Direktörsposten är väl ledig hos er, satsa på den och gör slag i saken! Andrew Peters som lämnade Boden då byt rakt av mot Bergren?!
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Jovars, vore en härlig syn att få se en avdankad Wiklund pumpa Svedberg och kasta handskarna mot Ivan..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Rink rat: Peters är utan tvekan den sämste spelare jag sett på den här nivån. Fy fan vad usel han var.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Ja jävlar, det tänkte jag inte på.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Rink rat: En aning ;-)
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Hehe, ja han skulle ju passa på att utveckla "spelet" här i sverige, han hade ju ingen press på sig här att spela tufft och slåss. Nästan synd att man missade honom här, eller kanske inte som det låter på dig...
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Är Njurunda och Ånge också i ettan?
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Rink rat: han svävade omkring som en sattelit i rymden där han kajkade runt i mittzonen och försökte hänga med när spelet vände. Kille hann inte med och var ständigt på väg åt fel håll.
Dessutom föröskte han provocera fram ett slagsmål med Tjobba. Med Tjobba av alla människor.
Kille var så långsam att när han siktat in tacklingen och kommit fram var tacklingsobjektet redan långt borta.
Enda gången han var i närheten av kroppskontakt var när spelet var avblåst och spelarna var på väg för att byta.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Rink rat: Nä, tvåan.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Ja vad säger man... det låter som när jag försökte spela korpfotboll : ) Ständigt på väg åt fel håll hehe! Vart spelade han i för lag innan lockouten?
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Rink rat: Njurunda och ånge spelar i div 2 Njurunda har för övrigt en tidig serie final nu på fredag hemma mot Strömsund komm och kolla
Kommentera

« · 439604 · »