1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Inför Timrå-Luleå

« · 316683 Till forumet

Inför Timrå-Luleå
Halvtomt i avbytarbåset, nu kommer styrkebeskedet. Är laget så bra tränat som det sägs? Kan övriga spelare kliva fram?
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Luleå
pasi: Ja man får ju hoppas på det iallafall....Förhoppningsvis så kan spelare som Sundin och Lee kliva fram och visa vart skåpet ska stå...Sedan skulle det inte heller skada om t.ex. Krykov kunde pyttsa lite mer..Jag måste ändå säga att jag ser posetivt på torsdagens match...För nu blir ju laget tvunget att skjuta mer och det har jag saknat...Jag kan bara inte förstå att man ska spela ända fram till stolproten....Så vi får väl hoppas på mycket skott och i å med det mycket mål.........FORZA-TIMRÅ............
Kommentera

jalla: Jag ser också positivt på torsdagens match, men jag gör det med Luleåögon. :)
Kommentera

JOY: HAHA...ja det måste du ju få göra...Även om jag tror att det blir TIK vinst trots avstängningar.....TIK är ett starkt lag och är som starkast när det behövs och det ska dom nog bevisa på torsdag....
Kommentera

jalla: Vi får väl se. Luleå är i alla fall i stort sett skadefria nu.
Kommentera

JOY: JASSÅ....Kul för dom!!!Tror ändå att det kan bli en bra match i Sydkraft arena på torsdag....
Kommentera

jalla: TIK är ett starkt lag och är som starkast när det behövs och det ska dom nog bevisa på torsdag....

Jag är inte lika säker som dig, Med 8 forwards ,kapanen borta och ett fysiskt lag som luleå tror jag det skall till ett under om TIK skall ta poäng. Tänk dig tempot i tredje perioden.
Men hoppas kan man ju.
Kan inte HUSS dra på sig rören, han skulle garanterat dominera.
Kommentera

« · 316683