1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Ingen resa till Gavlerinken?

« · 449653 Till forumet

Sv: Ingen resa till Gavlerinken?
j0han: tycker att Gavlerinken är en klassisk hall att vara i som timråsupporter :P Har ju gått rätt bra där de två senaste säsongerna =)
Kommentera

Men de e väll lika bra att sätta upp matchen mot brynäs den 26 dacember på barometern för man kan juh sätta upp två styckna matcher där!! men de e juh ett bra tag kvar men timrå har juh mycket hemmamatcher så de e ju bara ett par bortamatcher kvar till den och ena e malmö borta och det blir juh ingen resa!! !!
Kommentera

Maggan: OK
Kommentera

j0han: Nej tyvärr. Vill du ha ett konkret svar så får du nog ringa till Roger tfn 070-690 39 61.
Kommentera

Maggan: vet du hur många som är anmälda till brynäs resan lr??
Kommentera

SwärdH: håller med de du skrev förut!! men ta och anmäl er till brynäs resan!! e de någon som vet hur många somär anmälda??
Kommentera

SwärdH: Man kan ju även vända på steken och fråga varför folk inte kan/vill anmäla sig bara för att det inte står på löpet?

För som de flesta vet går det att anmäla sig till alla matcher, det är bara att skicka iväg ett mail om att man är intresserad av att åka till resp resmål. Skulle det inte bli tillräckligt många, så kan jag nog garantera att resegruppen hör av sig.

Jag kan komma ihåg från tidigare år så brukade människor komma fram till mig och fråga:
- Hur många är det som är anmäld?
Man kollade i listan och svarde att det kanske var 15 stycken.
Till svar fick man:
- Om det blir resa, skriv upp mig då!

Men hallå! Om du skriver upp dig kanske det blir en resa!

*Harkling* Nåja, nu har jag fått sagt min mening iallafall. Sammanfattning: -Anmäl dig till de resor du är intresserad av, fastän de av någon anledning inte är annonserade.
Kommentera

Bergius: Kan så vara, men jag tror ändå att några lockas att resa om det står på hemsidan och det kan ju vara dessa som gör att en buss fylls.
Lite fingertoppskänsla hos resegruppen och annonsera ut alla resor som kan tänkas fylla en buss.
Sen förstår jag inte varför inte mer än en resa kan annoseras ut samtidigt.
Kommentera

Bergius: Det har du rätt i, men man borde liksom även skylta om resan till Brynäs, tror jag iaf...you never know =)

Den 26:e Dec lyfter taket i gamla gavlis!
Kommentera

SwärdH: Tror såhär, en måndagsresa är det nog samma folk som alltid åker oavsett hur mycket man skyltar för det på hemsidan. Däremot en lördagsmatch i mora kan man locka nytt folk och nya medlemmar. Därför riktigt att annonsera lördagsmatchen. Det är också hög tid att annonsera ut resan som förväntades bli en storresa 26/12 i gavlerinken.
Kommentera

Fanzin: Undrar också varför Moraresan den 11/12 står som nästa resa på tikare.se. Visst är det så att det anordnas resor till alla bortamatcher om det är nog många anmälda, men jag tror att många styrs av vad som står som nästa resa och hur många anmälda det är till den.
Tror inte det är några problem att fylla en buss till Gävle, trots att det är en måndagsmatch. Avgång vid 14-15 tiden och hemma igen i rimlig tid.
Dessutom är det 20 dagar mellan Brynäs och Moramatchen, så allt talar för att det vore en bättre ide att ha Gävleresan som nästa mål.
Alternativet är att ha två resor angivna på resebarometern.
Kommentera

roan: okej, se där..hoppas på det bästa då =) tänkte bara eftersom det stod om en resa på hemsidan som var senare än matchen i Gävle.

/Fanzin-I hopp om att inte vara ensam tikare den 22:a =)
Kommentera

Fanzin: Det går alltid att anmäla sig till alla Timrås bortamatcher och om vi blir tillräcklig med folk *50st* så åker vi

MVH Roger
Kommentera

Ingen resa till Gavlerinken?
Vad är detta? blir det ingen resa till Gavlerinken Måndag den 22:a november? Eftersom det står om moraresan på hemsidan?
Kommentera

« · 449653