1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Ingen resa till Gavlerinken?

« · 449653 · » Till forumet

Sv: Ingen resa till Gavlerinken?
j0han: tycker att Gavlerinken är en klassisk hall att vara i som timråsupporter :P Har ju gått rätt bra där de två senaste säsongerna =)
Kommentera

Är det bara jag som får ett intryck av ingen arrangerad resa till gävle den 22:a nov...

--------------------------------------------------------------
Nu blir det ett litet uppehåll till nästa planerade resa som går till Mora.

hmm..enklast vore väl om man lag ut de mest realistiska resorna man tror på, och utgår därefter om det finns intresse för andra resor ;=)
Kommentera

Fanzin:
Du glömmer att det är en ganska stor apparat det här med resor, och det är nån som ska hålla i och organisera allting.
Kommentera

stefan jalonen: Tror jag inte han glömt bort. Den "nån" har fått ett ansvar för att fixa sådant. Tar man på sig en uppgift ska man slutföra den!

Enligt mig har resorna fungerat fantastiskt bra iår, bortsett premiären. Bra priser, bra tider, positivt!
Kommentera

Mange:
Du verkar ju vara intresserad. Vill du hjälpa till?

SK är en ideell förening och det ska man komma ihåg. Ingen av de som sitter i styrelsen har möjlighet att arbeta 40 h/vecka med SK. Alla gör så gott de kan.
Kommentera

stefan jalonen: Nej tack! Alles för mkt annat... Men vad är det som är svårare mellan att annonsera resa till mora 11/12 en att göra detsamma till Gävle ?
Kommentera

Mange:
Jag menar bara att det ska finnas folk som kan jobba på alla resor också.
Kommentera

stefan jalonen: Givetvis, men det är bussvärd, publikvärd som behövs.. Varför är då ingen förfrågan utlagd här på HS om någon kan ställa upp ? Är folk som varit det tidigare tillfrågad ?
Kommentera

Mange:
Frågan har varit uppe vid massor av tillfällen. Kanske inte på senaste tiden, men tidigare. Fråga Maggan, hon hade väldigt svårt att få tag på folk som ville hjälpa till.

Sedan har vi sagt som så att det alltid ska finnas någon från styrelsen med som har det övergripande ansvaret. Oftast så går det men ibland spricker det tyvärr.
Kommentera

stefan jalonen: jodå jag har inte glömt bort det, då jag själv är aktiv i en annan supporterorganisation som arrangerar resor och dylikt!

Men som sagt, ska man arrangera många resor behövs en stor bredd ang ansvar och arrangemang av personer!
That's it!

Gavlerinken här kommer vi, vi kan faktiskt inte låta bli!
3 sköna poäng!
Kommentera

Fanzin: Det kan inte vara många som vill åka till Gävle
frivilligt på en måndag:)
Kommentera

Tycker också att det är lite märkligt och synd att det inte arrangeras en resa till Gavlerinken. Nu satsas det på Mora istället. Dalahäst-tema?
Köper inte riktigt snacket om att "det går ju ändå att anmäla sig till samtliga resor ändå". Visst, det är klockrent(!) att köra på den vägen, men det blir definitivt svårare att få folk att anmäla sig. Resan ska tydligt annonseras.

Men det är väl som Jalonen skriver att det inte finns folk som kan arbeta under det datumet som matchen mot BIF är. Och å andra sidan har vi ju ändå varit så ofta i Gavlerinken.............

Detta var egentligen inget klagomål, mer ett "det hade varit mysigare att åka till Gävle, för att bl a se hur deras cheerleaders har det nu för tiden".
Kommentera

Bo Bly: Måndagar, det är ju lill-onsdag....eller hur det nu var ;)
Kommentera

Skarin: Det är väl inte så konstigt.Lördags match och Mora är
dubbelt så bra än Brynäs.
Kommentera

Skarin: Haha, är det så pass så kan jag ta foton åt dig...fast åandra sidan så har brynäs kickat sina cheerleaders...haha =)
Kommentera

Fanzin: Var det p.g.a utseendet?
Kommentera

Bo Bly: Har alltid gillat Gävle och Di Leva. Det är en avkoppling att åka dit på en grå måndag. Det är så kallt därute, kallt för dom små tigrarna. Vem kommer att ta hand om dom?
Kommentera

Skarin: Bor inte Lassgård i Gävle?
Kommentera

Bo Bly: Det var snart 2 år sen som det var en match i Gavlerinken mot Brynäsjävlarna. Det var mitt i veckan, det gick ingen bussresa. Så vi var ett glatt gäng som snackade ihop oss här på HS. Vi betämmde att vi tar min bil och möts på BigBoy. Vi blev 4st som for: Jimmy H, BlackBay, Lionhunter å jag. Fan vad kul det var. Totalt var vi kanske 20-30 st på plats
Kommentera

Bo Bly: Han kommer åtminstone dääääärifrån.
Kommentera

Bo Bly: haha nej nej!

Jag trivs bäst i Gavlerinken, på deras bortastå!
Och när timrå spelar hockey ljuder klackens höga vrål!
Kommentera

Bo Bly: haha, det tror jag inte, några var ju rätt stiliga :P
Tror de var på grund av att de ville ha ett bättre arrangemang. Men va fan, är det bättre med en ful tiger som går balansgång på sargen??
Kommentera

Fanzin: Jag har varit i Gävle,Leksand och Mora.Ska jag rangordna
ställena så blir det 1.Mora,2.Leksand,3.Brynäs.
Kommentera

Varför inte annonsera om resa även till Brynäs? Det var kanske dit jag ville komma. Till slut.

Men detta har ju Jalonen förklarat. Så då var det ju slutspekulerat då. Så var det med det.
Kommentera

Bo Bly: hah kan iallafall inte vara arenorna du rankar..ok...tycker du ja. Men erkänn innerst inne är du dalmas :P
Jag har varit i Löfbergs Lila Arena, Gavlerinken, Sydkraft Arena..

LLA var verkligen en upplevelse..klagar inte på sittplats etage 2 :)
Kommentera

Fanzin: Jag är så mycket timråit som det kan bli.Uppväxt
i Fagga.Jag har också varit i Karlstad,Gävle,Mora,Leksand,Stockholm,Södertälje,Umeå,Dövik m.m
trevligaste supportrarna tycker jag är i Leksand.
Kommentera

Fanzin: Jag kan också säga att jag inte varit nykter på
något ställe:)
Kommentera

Bo Bly: Jag har sett Assyriska, Västerås, Café Opera, Enköping, BK Forward, Brommapojkarna och IFK Norrköping spela mot mitt lag i deras städer =)

Trevligaste supportrarna är väl LHC:s?
Kommentera

Fanzin: Vilka grymma lag du sett.
Kommentera

Fanzin: Det grymmaste jag varit med om var när jag
åkte Golf upp till Brunflo med ernie eagle,Caruso och
junior Bly:)
Kommentera

Bo Bly: hmm..grymmaste laget är väl Gefle IF ;) därför jag satte mig och åkte iväg...annars är väl det grymmaste då jag åkte cp tåg hem från Sundsvall efter matchen mot FBK i slutspelet förra säsongen ;)
Kommentera

Fanzin: Gefle IF är det beachvolley?
Kommentera

Bo Bly: nästan så :=)
Antar att du lirar Curling på fritiden :D
Kommentera

Fanzin: Varpa!Svärmor är Svensk Mästare.Tävlar för lilla
Kovlands IF.
Kommentera

Bo Bly: Min släkting på lång sikt spelar i fotbollsklubben Öster...han är sketbra!
Kommentera

Fanzin: om du står nära honom då? ;)
Kommentera

Fanzin: du har väl ingen släkting som är Svensk mästare,va?
Kommentera

Bo Bly: hmm om jag tänker efter nej!..men En släkting som är materialförvaltare i Brynäs IF...

sen vet jag inte om Peter Wibron i Öster har vunnit Sm guld:S
Kommentera

Fanzin: Sen känner jag Willysson han är svensk mästare
i skinnhiss:)
Kommentera

Bo Bly: OK men jag känner en kille som spelar innebandy i korpserien i gävle :P
Kommentera

Fanzin: Och jag känner Niklas Wikegård...höhöhö
Kommentera

ernie eagle: Och min bror vann på Supporterklubbens lotteri när vi var upp ;) och legenden själv gav pengarna till honom höhö!
Kommentera

Fanzin: Är det ingen som känner Rocky Dennis?
Han står i mål i Modo.
Kommentera

ernie eagle: Känner och känner. Du har väl intervjuat honom en gång?

Om jag skulle säga att jag "känner" alla jag någonsin har pratat med så känner jag väldigt många. Bl.a. måste jag ju vara nästan bästis med justitieministern då eftersom jag har pratat med honom åtminstone tio gånger.
Kommentera

ernie eagle: Fast även om du verkligen skulle känna Skrikegård så måste det ju i en Gläfsares ögon vara större att ha en pappa som är kusin med Pekka Lindmark, så jag vinner.
Kommentera

Kickan: Okej saken är avgjord då. 0-1 till dig.

Fan nu måste jag ju flytta upp positionerna å kontra.

Jävla sätt det där å ligga på rulle å fiska hela tiden...
Kommentera

Kickan: ernie eagle känner dom flesta.Inkluderat mig:)
Kommentera

Bo Bly: Det här börjar likna "Jag mötte Lassie"
Kommentera

Bo Bly: ernie eagle har ju å andra sidan inte bott på så många platser runt om i landet/världen så de flesta han verkligen känner lär ju finnas i närområdet, vilket betyder att han - med tanke på befolkningens storlek - sannolikt inte känner de flesta. Det är skillnad på att känna någon och att vara bekant med någon.
Kommentera

Kickan: När jag var 15år så liftade jag med Claes af Geijerstam.
Sug på den du!
Kommentera

« · 449653 · »