1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590746 inlägg · 6217 ämnen

Intervju med Challe

« · 906256 Till forumet

Intervju med Challe
Svt har pratat med challe, hockeysnack är även med på ett hörn. Fan att media har fastnat för att försöka få det till att vi verkligen inte tycker om Challe.
Kommentera

Sv: Intervju med Challe
dr-nix: Frella blev ju kändis nu iaf ;-)
Kommentera

65selander: hehe, jo nästan iaf :P
Kommentera

dr-nix: Jag har hela tiden trott på challe,hellre han än en tränare som vunnit 3sm guld och tränat hälften av elitserie lagen.
Har noll förståelse för frellas inlägg,vem ville han ha som tränare pär mårts eller?
Kommentera

dr-nix: Trevligt att dom surfar av den här sidan :) Det är väl inget snack om saken, Challe är bra. Härligt med en ung och ny tränare än någon som hoppat ett par varv runt Elitserien.
Kommentera

Kerstin_k: Patetiskt att klippa ut ett par anti-challeinlägg när den stora majoriteten är väldigt positiva. Kan man inte göra ett "avgå nubben"-upplägg med best of helg ernest också?

Jag gillar dock coldplaylåten i bakgrunden
Kommentera

El Maco:

Har du haft rabies och varit i karantän eller?

Nåja, välkomen tillbaka, din gamm-tik.
Kommentera

65selander: Fick mina 15 minuter eller nåt. Men jag tror att mitt inlägg är av det ironiska slaget och riktade sig till de som avfärdade Challe för att han tippade TIK sist för hundra år sedan. Har inte orkat leta upp inlägget för att se om det stämmer, men har svårt att se att jag skulle skrivit de där raderna om jag inte varit jävligt dyng då. Måste nog stämma dom för förtal.
Kommentera

Frella: Det var inte du som hade skrivit det inlägget utan Modano, du hade bara MOD:at den in i "rätt" tråd. =)
Kommentera

« · 906256