Moe har varit mycket bra men jag får vibbarna att många inte tycker om Eric Moe av någon anledning. Han har varit stabil, visst har han gjort misstag men det gör alla.
missförstå mig inte, det blir en jävligt svår match för Sverige imorgon. Jag menar bara att Sverige har en god chans om man får alla spelare att göra sin bästa match.
Första (slut) Andra (slut) 0-1 (38.27) Nikita Filatov (Tjerepanov) Tredje (slut) 1-1 5/4 (51.50) Robin Figren (Andersson/Moe) Sudden (slut) 2-1 (66.18) Mikael Backlund (Svensson Pääjärvi/Moe)
Ser mycket fint ut:-)
Oj, vad jag hade unnat järven Magnus att få avgöra i hans soloåkning...
Låter inte Challe, Pääjärvi och Moe spela när dom kommer hem, kan han dra, dom kliver fram och vågar i denna final när resten darrar, då håller man klart i ES, och hellre junisar som VILL spela än högt betalda glidare....
Ambroo: Jag glädjs fan så mycket mer över fjuniorernas framfart än Modos vinst i eftermiddag faktist. Helt otroligt! Moe är ju sjukt bra, har han haft det här spelet när han fått byten i Timrå också?
puffe2: Resan fortsatte norrut. Idag är jag i Umeå och kollar in staden som Modo ska spela i till hösten 👀 Och Vimmerby. Samt Almtuna, Nybro, Östersund mfl. Idel ädel hockeyadel om du frågar J F K. Lyckliga ni
TACK.....
Så bra då.....