50% får inte förnyat förtroende. Klubbdirektören kliver av. ( Personlig orak, ja just de ( c : ) Nytt extra Årsmöte. (Skall resten av styrelsen avgå ?) Hallbygge med finansiella problem. ( Inga Eu pengar?) Strul med EU ansökningar. ( Oruttinerat) Startande av nått konstigt Bolag som skall äga hallen. ( Vem äger ? Fortfarande inte klart med varken lag eller pengar till hall. ( När skall korthuset falla ? )
Håller "vi" på att göra en Linkping ?
Nu lär jag få mina fiskar varma? Men ser man inte skogen för alla träd , då må de va så.
Han är prisad. Känner sig hedrad. Men framhåller föreningen. Kamratföreningen Hockeyjournalisterna har utsett årets ledare i svensk hockey. Sportchefen i Timrå IK – Kent Norberg.
badger: Det är nog inte bara Nubbens förtjänst att han fick priset. Hautoma borde väl få några flisor då det väl var han som scoutade Krykov & resten av finnarna. Men jag kan ju ha fel, fast det är väldigt sällan :).
Helg Ernest: Men lugn nu..... varför denna överdrivna oro?... vi var extremt oroliga o negativa när värvningarna dök upp förra sommaren o sen vad som hände..... visst.... möjligt att laget inte blir lika bra som i fjol men slutspelslag har vi nog likförbannat ändå utan problem.
El Maco: Jag vill påminna om att detta är olagligt, men om ni skänker pengarna till välgörande ändamål kan det gå för sig... Klart att han satsar emot, han är ju ingen fegis heller....
Varför inte ge upp allihop? Spelare, ledare o supporters? Varför utsätta sig för en sån här pina, rena dyngan alltihop! 50% av laget får tydligen inte vara kvar o in kommer dagmammegruppen med hink o spade o tummen i mun.
Varför är vi så dåliga redan nu innan vi spelat? Varför är inte Brynäs ens i närheten att vara så dåliga som vi är på papperet? Jo därför dom har det ännu sämre än vi tex.
Nä, låtom oss lägga oss ner o dö en seg död fram tills i höst! Kvalet hägrar tydligen, that´s life! Vi är Timrå IK!
Johan J: Eftersom jag har lite taskig skäggväxt så har jag beslutat att börja odla nästa års kvalskägg redan nu! Det kan ju inte mer än gå åt helvete ett år till med det här jävvla laget...
Och Mille och Cassel får inte ens behålla numren, eller var de dom nummer dom alltid drömt om, kanske därför dom drog?
Och när jag för en gångs skull har peristaltik så är jag utan papper, ja det är bara fan med det mesta!
El Maco: Pengar är det enda vi har gott om ! Vi gör så här . Den som förlorar går från den adress den är skriven på till Timrå isstadion. Thats a deal ! ( c : Du är ju så säker på vinst, så du ballar väll inte ur ?
Klubbdirektören kliver av. ( Personlig orak, ja just de ( c : )
Nytt extra Årsmöte. (Skall resten av styrelsen avgå ?)
Hallbygge med finansiella problem. ( Inga Eu pengar?)
Strul med EU ansökningar. ( Oruttinerat)
Startande av nått konstigt Bolag som skall äga hallen. ( Vem äger ?
Fortfarande inte klart med varken lag eller pengar till hall.
( När skall korthuset falla ? )
Håller "vi" på att göra en Linkping ?
Nu lär jag få mina fiskar varma?
Men ser man inte skogen för alla träd , då må de va så.