1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Jag kräver halva pengen tillbaks!

« · 121069 Till forumet

Jag kräver halva pengen tillbaks!
Grattis Timrå IK, ni bjöd på stor hockeyunderhållning från den sunkigaste es-hallen på denna jord!. Men draget i hallen var det inget fel på. Härlig publik i Timrå.

Ja jag är förbannad, riktigt förbannad. Det har byggts VIP-läktare åt kostymherrarna där min m,fl fina kiosk låg förra säsongen. *SKANDAL* Inte en korvjävel på en hel j-la hockeymatch. Förbannad ja, men lyyycklig över segern nått enormt. Ska man snacka krossning så är detta en kväll som passar sig för det;) MoDo var helt chanslösa ikväll.

Efter att man bufflat sig upp genom ett folkhav som gud knappt har uppfunnit ännu, så vad får man se? Jo en provisoriskt uppbyggd VIP-logeläktare. Jag garvar ännu åt spektaklet;) *ASG* Skämmigt Timrå IK sanna mina ord!

Vad göra? Eftersom det ännu inte har fixats en normal upp/nedfart så bestämde man sig för att avnjuta matchen längst uppe bland de finare folken som inte orkade stå? Givetvis med en svartgul kedja emellan och ett par matchvärdar, så att man inte skulle råka hamna för nära dessa herrar!

Av matchen så såg jag bl a en massa reklamskyltar och ibland så kunde jag dock få en skymt av resultattavlan men det var inte så ofta. Kunde dock få avnjuta det vackra 2-1 målet som var hämtat direkt ur Tarasovs skolbok. Tyckte mig höra speakern mumla något om 5300!!!!! Måste ha räknat kraftigt fel denna kväll för jag tror inte att det var nånn som hade koll på hur mycket publik det egentligen var, men jag skulle tippa på att det var närmare 6000 personer iaf?!

Av det lilla jag kunde se men allra mest höra så verkade iaf Timrå spela en mycket offensivt och kontruktiv ishockey för att vara premiär. Sen hur långt detta nu räcker det vet endast gud och dom som överlever denna säsong. Jag själv tror som vanligt att det ska räcka ända fram till en slutspelsplats, det är drömmen och den tänker jag behålla.

Äh jag bjuder på entrén en sån här kväll, det var det värt även fast man bara fick se en massa bakskallar och reklamskyltar och VIP-folk. Var iaf trevligt att stifta bekantskap med de bägge matchvärdarna som höll koll på VIP-folket. Tack för en trevlig pratstund;)

Nu krossar vi vidare och nästa skitlag till krossning blir Färjestads BK på torsdag. Självklart Timråseger med 4-3.

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

« · 121069