1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590751 inlägg · 6217 ämnen

Jag vill se Mikael Fast!

« · 419709 Till forumet

Sv: Jag vill se Mikael Fast!
Robban: Det blir ALDRIG så bra som tv4, man han hämta fika i reklampauserna... jag gillade jinglarna. och djävulst bra reportrar... jag visste inte att det fanns en grisläktare i finland innan.
Kommentera

Robban: Dessutom jävligt skönt att slippa reklamen i "halvtid".
Kommentera

Ambroo: Albert Svanberg, Robert Tennisberg och ...hela SR:s sport redaktion gör bättre ifrån sig en Herr Fast. Behöver jag nämna Grankvist som är mer än bara en bra komenator.

Ge Jide och Thornberg lite tid så blir det npg bra det här.
Kan inte bli sämre än Stockholms lokal-TV som vi fått stå ut med allt för länge.
Kommentera

Robban: Du skojar? Om du kan nämna en sportjournalist som är bättre i Sverige så gör du det bra...
Kommentera

Ambroo: Ironi eller? För du kan väl inte mena allvar med Mikael Fast?
Kommentera

Kronblom: Ja och visst saknar man Johan Edlund? Niklas Jihde är bara så mycket bättre och vem ska prata om Djurgår'n i år då?
Kommentera

Ambroo: Sant!
Men å andra sidan så behöver man inte stressa hem efter matchen för att se eländet, så det finns alltid något gott med det onda.
Kommentera

Jag vill se Mikael Fast!
Vad f-n har SVT gjort med hockeykväll?
Inga sköna jinglar, ingen Challecam och ingen vackert leende Ola Wenström.. För att inte tala om Mikael Fast, denna otroligt pålästa och snabbpratande skjutjärnsreporter.. Vem minns inte det sagolik inslaget om grisläktaren i Finland?

Ge oss reklamtv tillbaka!
Kommentera

« · 419709