1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586713 inlägg · 6217 ämnen

Jähkelsången

« · 421247 Till forumet


Jähkelsången
Är det ingen som har texten till Lennart Jähkels sång om "Brynäs Djävlarna" ??
vore kung om den spelades ikväll :-))
Kommentera

Sv: Jähkelsången
Kalle K:

Kalle, Kalle du sårar mig min vän må din familj förbjuda dig att gå på hockeyn i kväll!

Tyvärr så förhindrar jobbet mig att förpassa mit breda arsel från stolen men det får bli "Hockey Live" istället!

Jag hoppas på en jämn match och det skall bli intressant och se om Brynäs fortsätter spela bra eller om dom hade en tf formtopp i tisdags!
Kommentera

Sv: Jähkelsången
65selander:
Ja du din lilla mupp, brynäs formtopp var väldans kort i år, en match sedan kommer raset, tippar 5-1 i kväll, micke lind får göra tröst målet, för gamla tiders skull.
När TIK slänger in den första kassen så skall jag slå dig en signal så du får höra folkets jubel, Personligen så hoppas jag att Lennart är uppe och trissar upp stämningen med att sjunga sin kultschlager.

Fridens påré.
Kommentera

Sv: Jähkelsången
Kalle K: Du har uppenbarligen inte träffat 65Selander IRL. Att kalla honom "liten mupp" är liksom att missa poängen.
Kommentera

Sv: Jähkelsången
Jompe det är du som inte träffat mig IRL...hehe
jodå jag har träffat 65Selander ett par gånger och kan gott och väl kalla honom en liten mupp ;-)
Kommentera

Sv: Jähkelsången
Kalle K: Hmm, det var alltså dagen efter som han var "en liten mupp", utgår jag ifrån. Befinnande sig väldigt nära golvet, med någon grönaktig färg i ansiktet och "kväkande" något om porslinsguden...
Kommentera

« · 421247