Danne_l: Han kommer knappast sakna Frölunda efter nån månad i Timrå. Vet inte hur många spelare som sagt att dom aldrig spelat i ett lag med bättre sammanhållning. Så förhoppningsvis vill han inte härifrån.
Ryno har ju valt Frölunda och har kanske själv som målsättning att någon dag komma tillbaka till klubben, nu behöver han bara speltid och det lär ju finnas plats i Timrå för tillfället. När väl era spelare är tillbaka från skada är jag dock tveksam till om han kommer platsa.
Jag kan väl tillägga att båda målen kom efter fina soloprestationer av Ryno plus att han fick pris som matchens bästa spelare. Så nog tror jag att vi kan räkna in honom i truppen.
Nyss hemkommen från Gärdehallen, nä jag betalade inte. Ryno gjorde 2 baljor och svarade för några fina tekniska finter. Men hur det står sig på en elitserierink vete fan, för Sundsvall Hockey var nog det sämsta lag jag sett på denna sida år 2000.
Timrå lär ju vänta med sin bekräftelse tills det blir klart att Ryno kommer spela för Timrå resterande säsong, och förhoppningsvis nästa.
Frölunda måste släppa Ryno om han nu trivs i Timrå och det kommer han göra, ett elitserielag kan ju inte tvinga kvar någon som t.ex. HV71 med Hannula och det i sig ser jag som en ännu större förslust speciellt nu när Frölunda fått tillbaka Karnberg.
Jag tror vi får se Mr Ryno THA MAAAAAAN i Timrå resterande säsong, snacka om framtids lag vi kommer att ha.
Stomme, Lotvonen, Kokko, Styf tror även Lindström kommer stanna, Ungtupp bland backar våran egna grymme MOE. Stomme Hedström, Hahl, Pärssinen Ungtuppar, Sundh, Svensson, Andersson och nu Ryno. Regin kan vi ju hoppas på men tror vi får önska honom lycka till i NHL nästa år.
Men va skjutton enl eliteprospects så är han ju klar till 07/08 ?????
RTS: Det kraxas friskt här och appropå djur ,,, (c: ,,, är väl smeknamnet Rhino (Eng=Noshörning) givet på killen. Välbyggd som en sådan lär ju grabben vara...
Laken: Du tror inte att Frölunda skulle fejka en skade på en spelare som tex Malmström några dagar för att ta tillbaka Ryno och han gör dunder succe. Det tror jag iallafall. Men man kan ju tolka det som du beskriver.
MorganaLefaey: Men fortfarande så är det inte officiellt att han är klar för TIK, blir väl som Tenkrat affären,Innan kvällen är slut har Bäckman bestämt att den där Ryno han ska jag ha
Laken: Och om det nu blir succé, tror du då inte att de helt enkelt skulle säga att de har en massa skador och småskavanker som gör att de vill ta tillbaka honom. Tror inte direkt Timrå skickar ner en sjukvårdare för att kolla upp om det är korrekt eller inte.
Om jag förstått det rätt så kan Timrå ändå köpa loss honom efter den 31/1 2007??? Även om Frölunda skulle kalla tillbaka honom.
Dessutom tolkar jag det jag läst som att Frölunda ENDAST får ta tillbaka honom vid ev. skadebekymmer??? Således kan de INTE ta tillbaka honom enbart beroende på en ev. succé i Timrå???
uhahl: Ja, jag tror att han är betydligt bättre än nån i J 20. Vet att det är lika med att svära i kyrkan att yttra sig så härinne. Men en kille som dominerat i att allsvenskt lag vid 18-19 års ålder och har "rätt" fysik och som alla ES-klubbar varit intresserad av är helt klart ett inressantare val!
mikenomad: Kan fortfarande inte förstå uppståndelsen kring denne Ryno Han platsade ej i Frölunda spelar i tredje line i AIK,är han så mycket bättre än despelare som finns i J 20.
Äntligen är vi inne i 2025, ett år som kommer med stora förhoppningar för oss! Nästa torsdag 9/1 åker vi på årets första resa, in och boka den och Linköping veckan därpå här: forms.gle/PMtz7vM6SKtQv9sY6
På måndag tar vi beslut om vilket fordon vi behöver till JKPG. #timraik
Vet inte hur många spelare som sagt att dom aldrig spelat i ett lag med bättre sammanhållning.
Så förhoppningsvis vill han inte härifrån.