man kan säga att Göthe är tecknad på fyllan, men jonas Uhlin är nog fan lika dan;) garvade som en julgris hela resan hem tror jag:))) På tal om julgris, suppe verkar ha hittat igen en vacker bild, not:) haha
hade grymt kul igår/morse, lade mi9g klockan 5 i morse...
willysson: Fan att man redan glömt bort ramsorna som dykte upp under gårdagen, den enda jag minns är "Söderström, Söderström....." Fruktansvärt vad skön gårdagen var, rätt folk på läktaren och ett satans röj stundtals. Som vanligt är tredje perioden bäst på bortaresor.
Stefan Jalonen: Hehe fick frågan av morsan då hon ringde och jag lät allmänt nerdrogad, vanligt symptom dock efter att man röjt röven av sig under en match.
Willyssons ramsor är något i särklass, ofta nya melodier osv. Svårt då att minnas dom. Skulle ha haft DV-kamera med igår alltså...
matsby: Det är ju lika bra att du är klackledare imorrn...för alla kommer ju ändå att titta på dej. =) Kanske ett snöbolls-tifo vore lämpligt då...alla kastar samtidigt. Låter väl bra va?
Madde: Det finns dom här på SS som tycker så synd om mig att dom grejar en sittplats, vet inte på vilken sida ännu, hoppas på lååångt bort ifrån klacken ;-)
Bo Bly: Städresan kombineras med en funktionärresa. Så bara där är det ju ett hundratal som åker. Om nu sedan supporterklubben skrapar ihop två bussar så borde det ju bli minst 200 st plus egna bilar, stockholmare och köpingsbor.
Hörde på rixfm i morse att chefen för räddningstjänsten i gävle är en äkta tikare och heter Mats någonting. Läge för SK att bjuda in honom tillsammans med Roger, Titti & Fylking Sverige.
Summa summarum så borde det ju kunna bli runt 300 st rödvita.
hade grymt kul igår/morse, lade mi9g klockan 5 i morse...