1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590580 inlägg · 6216 ämnen

Jumbotron?

« · 306365 Till forumet

Jumbotron?
Ska det bli en jumbotron till nästa säsong? Jag har iaf hört det men det kan ju vara ett ryckte.
Kommentera

Sv: Jumbotron?
epa:
Det handlar om väldigt mycket pengr så ha inte för höga förväntningar.
Kommentera

Stefan Jalonen:

Ja dom lär väl gå på nästan 5-10 mille?
Kommentera

RöDa BaSkErN: Man behöver väl inte köpa en helt ny jumbotron, räcker det inte med att man fixar dit nå´ra bildskärmar...
Kommentera

RöDa BaSkErN:
I runda slängar ja...
Kommentera

Stefan Jalonen: Den jättestora bildskärmen som fanns i ladan vad har man gjort med den?
Kommentera

epa:
Vad tror du en jumbotron består av? Jo, bildskärmar! Och inga små heller. kan nog bli svårt att få tag i en begagnad. Det är ju inte så ofta jumbotroner i fungerande skick plockas ner för att slussas vidare ut på andrahandsmarknaden...
Kommentera

Bergius:
Det var bara en duk med projektor. Som hallen ser ut idag så finns det ingen plats för den.
Kommentera

Stefan Jalonen: Det har funnits planer på att använda duken och projektorn i blivande sportbaren. Vet dock inte om det är fastställt.
Kommentera

Saxat ur Dagbladet:

"Timrå IK planerar för en ny stor investering i Sydkraft Arena. Klubben vill installera en jumbotron i taket. En investering som kostar minst tre miljoner kronor.
- Det ska finnas i varje modern arena, säger Thomas Johansson, klubbdirektör i Timrå IK."

(Vidare, se länk)
Kommentera

Ok, det skall finnas en jumbo i taket, det tycker jag oxå. Men inte till priset av en riktigt killerförstafemma.
Kommentera

Per HApps: Eller kanske snarare en starkare backuppställning än i år..
Kommentera

Per HApps:
Kan inte tänka mig att dessa pängar ska tas ur Tik:s egna kassa!!! För jag håller med dig. Förstärka laget måste ju vara prio 1.
Kommentera

Dream Team: Backar, ja tack.
Kommentera

« · 306365