RedEagleJkp: GIF Sundsvall har ju knutit goda kontakter med Norge. Kanske läge för TIK att göra detsamma. Kanske inte på spelarmarknaden, men på supportersidan. Tror nog att dom hockeyintresserade norrmännen sneglar lite avundsjukt på den svenska sidan av kölen. Kanske läge för att göra en liten raid och ragga upp intresserade i mittnorge. Vad heter klubben i Trondheim? Läge för en norgesektion? Gratis medlemskap för pigerne, eller...??? Lusekofter i rödvitt...???
Bliver det månde slutspel i år ??? Herrar experter i Stockholm måste ha svårt att för klara varför de är experter när Timrå tar SM-guld och GIF går till UEFA-cup kval. Årets bästa tips av våra stora experter GIF till superettan och Timrå till superallsvenskan. Tack och lov kommer verkligheten i kapp dessa herrar som inte avrait utanför tullarna. AIK får stryk av Tunadal ! sic !
Ivanhoe: Får nog ta och göra det... som ungkarl måste jag säga att jag av någon anledning ser flera busslaster med kvinnor som kliver av bussarna iförda rödvita lusekofter... undrar varför? :-)
Kommer ihåg som liten pojk då man fortfarande bodde på Tallnäs och spelade i TIKs C-pojkar och åkte till Trondheim och fick spela hockey mot Örn och Ving. Det var tider det. Men de må ha vackra kvinnor men maten suger rejält. Än idag så kommer jag ihåg den hemska köttfärslimpan vi fick. Fy fasen. Men på kvällen blev det Stratos chokladkakor och Champagnebrus... gott gott gott :-)
Chimpans: Det måste ju betyda nåt att klubben heter så. Förbrödning över gränsen. Till handling, både marknadsavdelning och suppklubb. Marsch pannkaka, TIK, TIK TIK......
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Vad heter klubben i Trondheim? Läge för en norgesektion? Gratis medlemskap för pigerne, eller...??? Lusekofter i rödvitt...???