RED DEVILS: Vet inte om du missat att han är värvad som ersättare för Hynnig (så jag har uppfattat det iaf) - dessutom i en månad. Gör han bra ifrån sig så lär han kanske få fortsätta. Enligt tidigare hänvisad artikel söker de fortfarande efter en back och en center.
FM: Ja säg det, vissa människor är i grunden riktigt elaka, varför har jag ingen aning om, men jag har kommit till insikt om att livet är på tok för kort för att lägga energi på dessa. Kanske dom är olyckligt kära, har en grinig fru eller kanske dom har allt men är bitter ändå.
Mackelito: Tråkig attityd du uppvisar för en kille som inte ens har fått visa vad han går för - hoppas du får äta upp dina ord inom kort. Måste vara en surmupp så fort supportrarna känner lite glädje, helt otroligt.
Man skulle värva en klass-spelare och någon som tillförde laget något. Denna så kallade center som förra säsongen hade 3 olika klubbar är en höger forward som när han kommer till Timrå blev en Center, undra hur bra han är på att teka??? Jag vet inte hur många mål timrå släppt in efter klockrena tekningsförluster i försvars zon, och dessutom i avgjörande lägen i matcherna.
Detta bekräftar bara att Timrå Ik idag inte har några pengar i sin plånbok och kan inte värva "riktiga" spelare. Varför var inte Timrå med och slogs om Bryan Muir jag trodde att vi behövde en back som kan stå upp för sitt lag...
Mackelito: Är du säker på att det är Timrås matcher du har kollat på? Jag tycker Bogg har varit suverän i dom flesta matcher han spelar och jobbar bra bakåt...
Men för att du är bitter och vill slänga ut en jävla skit på Timrå's spelare så kan du väl för fan göra det i ditt hem och inte dra ner alla i samma surhål som du sitter i
Mackelito: Men snälla var tyst... Du var väl en av dom som satt och tracka ned på Bogg innan han kom? Så snälla håll du din k*** innan karln fått visa vad han kan göra
HAHAHAHAHAHHA... Jag sitter här skrattar och är samtidigt riktigt frustrerad.. Snälla , tror ni att han signar denna kille på ytterforwards platsen för att fylla upp truppen innan !! NEJ är svaret... Detta är Hynnings ersättare för helvete , kolla på hans jävla pajas statistik.... DET KOMMER INGEN RÄDDARE I NÖDEN ALA NINIIMA ; LINKAN OCH ROBBAN ÄR INTE KAPABLA TILL DET!!!
Snälla för gud skull hitta någonting att svara emot desa två inlägg...
Fast det lär inte vara någon risk med tanke på att man är så godtroende på detta forum....
Förväntar mej detta som mot argument `` Det är inte Linkans fel , det är TJ som håller i pengarna `` `` Asså det kommer fan 1 center och en ny back fast denna gång båda från NHL där dom spelar i första backpar och förstakedja...
Hur fungerar de här tryout-kontrakten egentligen? Har man en option till förlängning eller kan någon annan kliva in och lura oss på konfekten om det skulle visa sig vara ett fynd?
Loma: Låter bra. Slutspelssponsorpengar är ett bra ord tycker jag ;)
Ja då känns det som att vi inte åker ur i år i alla fall, och även om det skulle bli Kvalserien ska det mycket till att vi inte ska klara av det med ett gäng nya spelare.
En skicklig center och en klockren back på det här. Då ser det riktigt bra ut.
Skarin: Det kommer garanterat mera. Två finnar och tre tjecker, eller om det var det omvända, är man intresserade av och nu när man fått lös slutspelssponsorpengar (vilket ord...) från "guldsponsorerna" så finns det deg att spendera.
Frågan är om man hade förväntat sig något annat än det här?
Han lär ju inte vara särskilt dyr, dessutom är det ju ett try out-kontrakt. Känns som en Timråvärvning år 08/09 måste jag säga. Å andra sidan verkar det kunna bli fler nyförvärv än det här. Åtminstone enligt Linkan ska tilläggas.
Förhoppningsvis är DiCasmirro en jäkel på att jobba hårt och få ut någonting av det också. Hoppas han är fysisk som inte kliver undan åt någon. Dock bör han inte köra på målvakter, det är osportsligt. Dee-Caz verkar vara grym i boxplay i alla fall och en bra skridskoåkare.
De fortsätter också att följa spelarmarknaden med ett stort intresse. - Vi kollar fortfarande efter en center och en back. Vi får se vilka namn som dyker upp, säger Lindqvist.
Olle: Noterbart är att sista säsongen spelade han i tre olika lag.
Nu låter jag mig spekulera baserat på fakta,
Men faktum är att Bruins treadade bort honom mot nån målis, sedan hamnade han väl lite i kläm (?) i Rampage och gick sedan till Crunch där han gjorde bra ifrån sig innan Italien. Valet att spela i Italien har nog att göra med att han kanske lessnade på AHL/byte mellan klubbar hit och dit, dessutom är han av Italienskt härkomst.
Baker: Jag sa bara OM han kunde slåss.. Han är transatlant så jag antar att han kan det utan att sett han spela. Och jag hoppas verkligen han är en Tie Domi vi har värvat..