Jo, det är tragiskt detta... Hoppas att Källarsson befinner sig långt där ifrån nu... Även Uffe D, Calle J o alla andra hockeyspelare... Tänk om de bombar bort nåt i Salt lake City...
Snacka om att man får sig en tankeställare när en sån här grej händer... Tänk om det blir ett nytt världskrig nu...
Jimmy: Ingen vet vad som kommer att hända nu. Jag tror inte att det blir världskrig, men att det är allvarligt, därom råder inga tvivel. Ett uttänjt ledband, känns inte precis jätteviktigt just nu.
Viss skillnad på "pojkstreck" och terrorist dåd med,,,,,
Inte vet jag du kanske ser det som Pojkstreck att kapa plan, och bränna dom i två skrapor och Pentagon, med en massa människoliv och hota Demmokratin som följd,,Då tycker jag du ska uppsöka läkare
Kongo... Vilken djävulsk Kung! Bara en sådan sak som att undra över kvällens publiksiffra under rubriken "Kaoset i USA"... Det ska jag säga er... Det finns inte många människor som Lasse Kongo! Inte många människor som Lasse Kongo...
Snacka om att respekterara folk, och visa vördnad för vad som hänt,,,,börja fråga om publiksiffror, och snacka om badpojkar på den tråden,,,,Hur lågt kan ni sjunka??? ännu besviknare blir jag då det är folk jag har respekterat som gjort det, folk som jag trodde hade växt upp, och hade annsvar,,
över 5000 har misst livet, barn har blivit utan förälldrar, förälldrar har blivit utan sina barn, Värdens demokrati är hotad, Ägna det en tanke istället,,,
HH: Man kan väl säga som så att rubriken i sej själv har intet att göra på en hockeysida heller, om det nu ska vara så att allt ska "hårddras". Och alla kan ju inte vara lika perfekt som du.
HH: Det som hänt i USA är fruktansvärt. Men låt inte TIK:s GB bli ett forum för hur vi ska bearbeta den traumatiska upplevelsen. Alla reagerar vi olika.
Låt oss hedra dom första offren med dom utlysta tre tysta minuterna kl 12 idag.
Jag kan svära på att jag skrev det under tråden timrå. En komplott! Någon försöker svärta ner mig.
Jag är övertygad om att allt handlar om att en enda person, och jag vet vem han är, helt enkelt inte kan ta att jag är en maktfaktor. Det svider förmodligen att jag blivit allt mer accepterad av allt fler Tikare, vare sig de tycker om mig eller inte. Hans argument är slut och då beter han sig som en bortskämd snorunge istället, allt för att försöka misskreditera mig.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.