Funderade också över S:et där och ser att fler gör likadant. Tänkte liksom Kongo SuperAllsvenskan, men så heter den ju inte i dag.
Såg inte gårdagens match och undrar lite stilla varför ni som beställer matcherna gör det när ni redan vet att kvaliteten uppenbarligen är usel i det där mediet.
Ser att nästa Timrå-match i Viasat Hockey är MIF - TIK den 5/12. Det är långt mellan TV-matcherna nu. Trots att vi är Sveriges mest klassiska, välspelande och intressanta lag. Jävel!
Men hur länge ska man behöva vänta på sina medlemskort?
Redigerad kommentar
mikenomad: Du, så hårt pökade vi blir av alla jävla ödets nycker just nu, då kan vi nog fan köpa tunnor med bedövande glidmedel på Body Shop till våra sarjade rövar.
Och som member i Timrå IK får man 10% rabatt!!!
Smokey:
En hel jävla månad alltså... Fy fan! Hur svårt kan det vara att skicka iväg ett par kort? De kan ju inte ha särskilt mycket att göra på det där satans kansliet så pass stendött kring föreningen det ändå är. Äääähhh... Jag är skeptisk!
Smokey:
Ja, så kan man också se på saken. Men ett sätt att hålla en skuta på ett flyt är att ge snabb service till sina medlemmar. Annars kan det lätt bli obehagligt, att ett kansli sprängs i luften eller i värsta fall hela arenan. Jag säger inte att det var jag som gjorde det om det nu skulle hända, utan vill bara påtala att risken finns...
U137:
Jag gav upp min väntan på inbetalningskort och betalade via webben i stället. Tror att detta är första gången som jag blivit medlem i föreningen, så jag har ingen tidigare erfarenhet. Tänker att om det inte dimper ner några kort före jul, då blir det jag som kontaktar TIK telefonledes.
Smokey:
Jo, jag förstod det. Precis så tolkade jag det. Samförstånd. : )
Att vi har ett ungt lag där stora delar av laget klivit in i "vuxenvärlden" något år för tidigt är känt. Att de har gjort det bra, eller efter deras bästa förmåga, ja så är det också. MEN, det räcker inte. Bevisligen. När dessutom lagets mer meriterade spelare inte spelar på toppen av sin förmåga så känns detta allt annat än förhoppningsfullt.
Jag tittade till tabellen som hastigast igår och bäva månde, vi kan om några omgångar ligga sist. Och ärligt talat så finns det en del som talar för det. Förmågan att vinna viktiga matcher har vi haft svårt för, publiken sviker ju fler matcher som spelas och spelarnas självkänsla blir allt mer stukat. Att hitta ett sätt att vända dessa bitar, ja det blir en het potatis...
Förhoppningsvis spelar Timrå i SA även nästa säsong. Målet då måste vara att försöka behålla den unga stomme vi har i laget och förhoppningsvis ersätta spelare som Molinder, Bergman, Hult med andra rutinerade spelare som lyckas bättre. Jag orkar inte se en degradering till, frågan är om föreningen skulle orka med det? Vi måste reda upp den här säsongen till att börja med, helst utan något kval för att hålla oss kvar. För detta unga lag i det läget...känns allt annat än säkert.
Det är verkligen ingen rolig sits som föreningen befinner sig i.